الاحواز

سفر فرنگ از جیب کارگران مستضعف

سفر خارجی خانواده فرماندارنظامی الاحواز اشغالی به حساب مدیرعامل غارتگر شرکت نیشکر سبع اتلال

در جریان دادگاه امیر اسد بیگی، مدیرعامل نیشکر سبع اتلال (هفت تپه) الاحواز اشغالی، دادستان مواردی را در مورد فرماندار نظامی الاحواز اشغال شده مطرح کرد. دادگاه غیرعلنی است و اخبار آنرا خبرگزاری دانشجو وابسته به رژیم ایران اشغالگر از قول خبرنگاران حاضر در جلسه منتشر کرده است.
بر این اساس، نماینده دادستان گفته است: اسدبیگی بواسطه فردی بنام میرزائی 200هزار دلار به همسر حاکم نظامی الاحواز اشغالی(استاندار) داده است. او گفت: همسر شریعتی پذیرفته که هزینه سفر شریعتی (دشمن ملت عرب الاحواز) و خانواده او را اسدبیگی داده، هزینه بلیط‌ها و تور 25هزار دلار شده. اسد بیگی هم گفته شریعتی فرد متمولی است چندین آزمایشگاه دارد و نیازی به 25هزار دلار من ندارد.

غلامرضا شریعتی حاکم نظامی الاحواز اشغالی و دشمن ملت عرب الاحواز که از خرداد 95 حاکم نظامی الاحواز العربی اشغالی است، عمدتاً با یک حاشیه پرسروصدا شناخته می‌شود.
او در فروردین 98 در جریان سیل‌های طبق برنامهٔ رژیم اشغالگر ایران علیه الاحواز اشغالی، پاسخ یک شهروند عرب را به تندی و با الفاظی مانند “ضدانقلاب بی تربیت” داده بود.

اکنون نام شریعتی به دادگاه اسدبیگی پیوند خورده است. اتهام مدیرعامل شرکت نیشکر سبع اتلال(هفت تپه) در الاحواز اشغالی، قاچاق و معاملات غیرمجاز ارز (بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار) است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا