الاحوازجهانملل تحت ستم

برنامه‌های توسعه طلبانه ایران اشغالگر: استفاده از ثروت الاحواز اشغالی

یک نماینده مجلس ایران جعلی به یکی روزنامه‌های نزدیک به رژیم اشغالگر ایران در اظهاراتی کم سابقه گفته است که طهران بین 20 تا 30 میلیارد دلار (از محل غارت ثروت ملت الاحواز اشغالی) برای حمایت از رئیس جمهور دیکتاتور سوریه بشار اسد در مبارزه با داعش هزینه کرده است.

حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اشغالگران ایران در مصاحبه با روزنامه نیمه رسمی “اعتماد آنلاین” گفت: “(جغرافیای سیاسی موسوم به) ایران باید این وجوه را از سوریه پس بگیرد.”

آژانس خبری بلومبرگ اظهار داشت که بودجه دفاعی ایران(جعلی) در سال گذشته حدود 700 هزار میلیارد ریال (پس از غارت ثروت ملل غیرفارس تحت اشغال) معادل 16.6 میلیارد دلار بوده است.

رژیم اشغالگر ایران برای پشتیبانی از رژیم بشار اسد در جنگ داخلی سوریه شرکت کرد و نیروهای مزدور وابسته بخود را به این کشور اعزام نمود. در اقدامی دیگر، از نیروها و شبه نظامیان تروریست مختلفی که برای دمشق میجنگید نیز پشتیبانی کرد.

کمکهای مالی و نظامی به همراه سرمایه‌گذاری های کلان ایران اشغالگر به ملایان طهران کمک کرد تا اسد را تحت نفوذ خود قرار دهند، اما این امر به ضرر مردم ایران جعلی (خصوصا ملل غیرفارس تحت اشغال آن) رقم خورد و شرایط زندگی آنها را رو به وخامت نهاد. بویژه با توجه به تحریم‌های شدید و فزاینده آمریکا علیه این رژیم از زمان خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای در سال 2018 فشارهای اقتصادی بیش از پیش چهره هولناک خود را بر زندگی آحاد جامعه نشان می‌دهند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا