الاحواز

رد پای دادستان الاحواز اشغالی رئیس سابق اطلاعات، رئیس پلیس امنیت، رئیس اداره کار اخلاس و رشوه

ماجرای فساد عمیق خاندان اسدبیگی و رستمی ابعاد وسیعتری بخود گرفته است و اظهارات کارگران نیشکر سبع اتلال (هفت تپه) در الاحواز اشغالی یکی پس از دیگری ثابت می‌شوند. در سال‌های اخیر بسیاری از کارگران این شرکت صراحتاً و بسیار روشن اعلام میکردند که بسیاری از مسئولان اشغالگر شهرستان سوس (شوش) و تمام اقلیم اشغال شده الاحواز، سرویسهای ویژه مخفیانه به اسدبیگی ها میدهند و بجای آن “دست خوشی” میگیرند!

کارگران این شرکت 5سال است که فریاد میزنند، اینهمه هماهنگی مسئولان غارتگر شهرستان سوس و اقلیم الاحواز اشغالی در سرکوب کارگران و هماهنگی کامل در حمایت از این کارفرمای فاسد مشکوک است.
حال دست شریعتی جنایتکار، فرماندارنظامی بی تربیت و همیشه تسبیح به دست الاحواز اشغالی رو شده است! حالا معلوم میشود با شمارش دانه های تسبیح به جای ذکر گفتن در حال شمارش 200هزار دلاری بوده که از اسدبیگی ها گرفته بود!
ردپای افراد دیگری در جریان این پرونده بچشم می‌خورند‌‌:

صادقی رییس سابق اطلاعات شهرستان سوس که آپارتمانی در احواز پایتخت اشغالی برایش خریداری شده است.

رییس پلیس امنیت سوس، شخصی به نام مرتضی بهمنی. با کمی دقت علت آن همه پرونده سازی و ریختن شبانه به خانه های کارگران را خواهید فهمید.

قطعا با علنی ساختن رابطه تراکنش‌های مالی دادستان سوس و رییس دادگاه این شهرستان اشغال شده با اسدبیگی را خواهید فهمید!

رد پای 200هکتار زمین چغندری که بدون یک ریال برای دادستان جنایتکار احواز اشغالی کشت شده است را نیز پیدا خواهید کرد، دلیل آن کافی است تراکنش‌های مالی بین دادستان احواز (حسینی پویا) و شفیعی را کنترل کنید.

حسابهای تمیمی رییس اداره کار شهرستان سوس همه چیز را برملا می‌کند.

لیست‌های استخدام مسئولان شهرستان سوس و تمام الاحواز اشغالی که خویشاوندان خود را در قبال حمایت‌های غیر قانونی از اسدبیگی ها استخدام کرده‌اند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا