جهاندیدگاه‌ها

فاطمیون

فاطمیون بزرگترین گروهک شبه نظامی تروریست وابسته به ملایان ایران اشغالگر در سوریه، انسانهای ارزانی که خامنه‌ای سفاک آنانرا در آتش سوریه انداخت.
شبه نظامیانی که برای نفوذ و عملیات‌های دشوار آموزش دیده‌اند. شیعیان هزاره افغانستان بیشترین جنگجویان این گروهک تروریستی را تشکیل می‌دهند. ایران اشغالگر از شیعیان افغانستان و وضعیت فقر و محرومیت آنان سوءاستفاده می‌کند. تعداد آنان 30هزار رأس تخمین زده می‌شود.
نظام طهران[مرکز صدور تروریسم در جهان] آنان را برای “شیعه گسترانی و تشکیل هلال شیعی” بسیج کرده است. توسط سپاه تروریستی قدس به بهانهٔ دفاع از مقدسات و حفظ نظام خونریز بشار اسد به سوریه اعزام شده‌اند. فاطمیون در کنار دهها گروهک تروریستی دیگر، امثال حزب ا… لبنان، زینبیون پاکستان و کتائب اهل الحق عراق مشغول سرکوب انقلابیون و قتل عام مردم سوریه هستند. انقلابیون و مردمی که بدنبال کسب آزادی و دموکراسی و رهایی از دیکتاتوری خونریز بشاراسد هستند.

از سال 2012م در بیشتر مناطق سوریه به جنگ و کشتار مردم پرداخته‌اند. تاکنون بیش از 2000 رأس از آنان به هلاکت رسیدند و بیش از 8 هزار نفرشان زخمی شده‌اند.
با فروکش کردن آتش جنگ در سوریه بسیاری از این تروریستهای افغانی به افغانستان برمی‌گردند. فاطمیون یک خطر جدی برای امنیت افغانستان بشمار رفته و احتمالا باعث گسترش جنگهای فرقه‌ای در افغانستان می‌گردد.
نظام ولایت شیطان در طهران از آنان برای پیاده کردن طرحهای شوم خود در افغانستان استفاده می‌کند. حکومت افغانستان متوجه خطر جدی آنان شده و آنان را در کنار داعش جزو گروههای تروریستی قرار داد.
مردم افغانستان نیز فاطمیون را قاتل ملت سوریه، مزدور ایران جعلی و گروهی فرقه‌گرا می‌دانند. نظام ملایان منفور طهران درصدد شکل دادن فاطمیون در افغانستان مانند حزب ا… در لبنان و حشدالشعبی در عراق است. تا از این طریق بتواند سرنوشت افغانستان را بدست گیرد. همانگونه که دولت‌های عراق و لبنان را به اسارت گرفته است.

آیا دولت و ملت افغانستان چنین اجازه‌ای خواهند داد؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا