الاحوازجهانملل تحت ستم

نقدی کوتاه بر سخنان روز قدس ولایت مطلقه شیطان (فقیه)

او را باید مسئول اولِ فقر، فساد و تبعیض و کشتار در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران دانست. هر چه از رهبری او گذشته سرزمین‌های اشغال شده توسط ایران اشغالگر ویران‌تر شده‌اند وفقر و محرومیت گسترش یافته تر از قبل شده‌اند. این نمادِ بی بدیلِ شیطانی با “ولایت مطلقه” و قدرتِ بی‌مهارش به هیچکس و هیچ‌جا پاسخگو نیست. شورای نگهبانِ منصوبش صاحبِ هر نظرِ متفاوتی را، رد صلاحیت می‌کند و از آن شورا به هیچ جا شکایت نمی‌توان برد، یا با حکمِ حکومتی خاصش، مانع مصوباتی می‌شود که ممکن است روزی دامنش را بگیرد!
علی لاریجانی دو روز پیش در آخرین نطق مجلس فرمایشی دهم گفت: «به خاطر ندارم که رهبری دستوری به مجلس داده باشند» بعد ناگهان مثل کسی که سختش شده در چشمِ آنهمه شاهد نگاه کند گفت: «البته گاهی به شخص من دستور می‌دادند»! (خبرگزاری تسنیم). بطور کلی هر رئیس دولتی و حتی در پایین ترین سطوح مدیریتی بخش‌ها و قصبه ها و دهات ها، هر که آمد یک “تدارکاتچی” بوده، چه نظرش به نظر او نزدیک بوده چه نبوده!

دیروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 1441ق، خامنه‌ای، این گیوتین خونریز معمم، در سخنرانی روز قدس گفت: “امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا را می‌شمارد، امّا هیچکس نمی‌پرسد مسئول این همه جنایت و غصب و تخریب و ظلم در فلسطین کیست. چرا هیچکس آنها را شمارش نکرد؟”

اما خودش هرگز به این پرسش پاسخ نمیدهد که بعنوان نمونه چرا 6 ماه پس از ⁧قتل عام آبان 98 هیچکس قربانیان آن کشتار را شمارش نکرد؟ مسئول آن همه جنایت و غصب و تخریب و ظلم در این جغرافیای سیاسی جعلی بویژه احواز اشغالی کیست؟ چرا این کارها را اگر اسرائیل بکند اسمش فاجعه است اما اگر رهبری و سپاه تروریستش بکنند می‌شود دفاع از نظام و قرآن و مقدسات ناب محمدی؟؟؟

اینجا سرزمینی است که وقتی کسی مردمش را(چه دنبال رأی‌شان بگردند، چه دنبال نان‌شان) به گلوله می‌بندد و حق‌شان را غصب می‌کند اما برای گلوله و غصبِ سرزمین دیگری عزاداری می‌کند،
یا وقتی پرچم فلسطین را بالا گرفته تا کسی حواسش به دست‌های متجاوز و آلودهٔ پرچمدار آن نباشد، یا وقتی بی‌نواییِ غزّه را فریاد می‌زند تا صدای بی‌نانیِ المحمره (خرمشهر) و زابل و الاحواز به تاراج رفته در آن فریادها شنیده نشود، یا وقتی سردارش بعد از شلیک به هواپیما و کشتی خودی به جای عزل و محاکمه، پشت همان میز نشسته و دارد برای آسمانِ تل‌آویو کُری کُری می‌خواند،
اینجور وقت‌ها هر کس و هر جای دیگر را نشانه گرفتن، بیراهه رفتن است برای طولانی کردن حیات حکومت اشغال و تاراج و کشتار ملتهای غیرفارس.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا