جغرافياي ايران جعليجهان

یونایتدپرس: قدرت رژیم اشغالگر ایران در سوریه درحالِ ضعیف شدن است

به گزارش یونایتدپرس آژانس خبری پر مخاطب آمریکایی درباره کاهش قدرت رژیم اشغالگر ایران در سوریه نوشته است:

رژیم ایران (اشغالگر) شروع به عقب نشینی نیروهایش از سوریه کرده است. این خبر از سوی “جیمز جفری” سفیر پیشین آمریکا در عراق و فرستاده ویژه فعلی ریاست جمهوری به ائتلاف جهانی برای مقابله با داعش اعلام شد.

“جفری” که در اواسط ماه مه در نشست زنده اندیشکده هادسون سخنرانی کرد، با استناد به تحقق اقدامات “فشار حداکثری” دولت ترامپ علیه رژیم گفت: رژیم ایران(جعلی) به دلیل مشکلات مالی در حال عقب کشیدن از سوریه است.
این نشانه موفقیت عظیم سیاست “تحریم حداکثری” دولت ترامپ علیه رژیم ایران(جعلی) است که دارای اثر واقعی در سوریه بوده است.

جفری در ادامه به تشریح طیف وسیعی از مشکلات رژیم ورشکسته ایران اشغالگر، از جمله بیماری همه‌گیر کرونا اشاره کرد که آخوندهای دجال در مقابل آن مدیریت ضعیفی از خود نشان داده‌اند.

طهران همچنان پافشاری می کند که شیوع کویید19 را کنترل کرده است و به جهانیان می گوید که حدود 7000 کشته را ثبت کرده است ، در حالیکه اطلاعات دقیق روزانه نشان میدهد که آمار واقعی بیش از 44هزار کشته و احتمالاً بسیار بیشتر از 44هزار کشته است!

از سویی اقتصاد ایران(جعلی) در حال سقوط است، بیش از 70درصد از مردم(ملت‌های غیرفارس تحت اشغال) زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند. آنها قادر به تأمین نیازهای اساسی روزانه خود نیستند. اما آخوندها به جای اینکه منابع مالی را برای کمک به مردم (ملل غیرفارس تحت اشغال) ایران به کار بگیرند، همچنان میلیاردها دلار صرف جنگهای فرقه‌ای در خاورمیانه میکنند.

سوریه نابود شده است، چرا که حمایت رژیم سفاک ایران اشغالگر از اسد و جنگ خونین وی علیه مردم سوریه، به مدت 9 سال ادامه داشته است و هزینه میلیاردها دلاری و بیش از 700هزار کشته از مردم سوریه به جای گذاشته است.

اما اکنون این واقعیت است، که نیروهای تروریست رژیم ایران اشغالگر و ستیزه‌جویان خونریز فرقه‌گرایش خروج خود را از سوریه آغاز کرده‌اند. این ثابت میکند که تحریمهای ایالات متحده در جلوگیری از فعالیت های تروریستی مؤثر است.

اکنون “قانون سزار”، دولتها و شرکتهایی را که همچنان از رژیم اسد حمایت و پشتیبانی کنند، تحریم میکند و این یعنی فشار بر آخوندها و متحدان آنها بیشتر از این خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا “دونالد ترامپ” درست قبل از سال‌ نو، قانون سزار را امضا کرد. اقدامی که توسط گروههای حقوق بشری به عنوان یک پیروزی بزرگ درمقابل رژیم اسد و جنایات جنگی اش، مورد ستایش قرار گرفت، اسد جنایتکاریست که همچنان به ارتکاب جرم علیه مردم سوریه ادامه میدهد.

این قانون، تحریمهای سختی را علیه رژیم اسد و آنانی که با او همکاری میکنند ، خصوصاً به دولتهای روسیه و ایران اشغالگر برای حمایت از “اسد” تحمیل خواهد کرد.

در ماه آوریل در دمشق، در دیدار بین”جواد ظریف” و “اسد” اثرگذاری تحریم های آمریکا بر رژیم فاسد ایران، تأیید شد. بازدید ظریف پس از سالها تحمیل جنگ توسط رژیم ایران اشغالگر به ملت سوریه انجام شد، وی اعتراف کرد که کشورش(جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران‌) اکنون با مشکلات مالی روبرو است و خواستار سخاوت آمریکا برای لغو تحریم هایش علیه ایران اشغالگر و سوریه بود.

درخواست ظریف از آمریکا در شرایطی صورت گرفت که همزمان نیروهای فرقه‌گرایی تروریست ایرانی که در خدمت رژیم اسد هستند، اقدام به خمپاره‌باران روستاهایی در جنوب شرقی ادلب کردند که باعث کشته شدن ده‌ها مرد ، زن و کودک شد.

با توجه به اینکه اسرائیل به طور فزاینده با حملات هوایی مکرر مکانهای تولید و انبار موشک(سپاه تروریستی پاسداران) در سوریه را هدف قرار میدهد، رژیم ایران اشغالگر یک پروژه بزرگ پناهگاهی را آغاز کرده، تونلی که در پایگاه نظامی امام‌علی در البوکمال، مرز شرق سوریه و غرب عراق حفر میکند.

در شرایط کمبود حاد وسایل محافظ شخصی مانند ماسک، دستکش های لاستیکی و گان محافظ برای پرستاران و پزشکان ایران جعلی، سپاه تروریستی پاسدارانِ انقلاب آخوندی، یک محموله بزرگ ماسک و دستکش و گان به متحد تروریست خود، حزب الله لبنان ارسال کرده است.

“محمدجلال فیروزنیا” سفیر ایرانیان اشغالگر در لبنان در ماه مه گفت: علاوه بر ماسک ها و تجهیزات محافظت شخصی و ضد عفونی کننده‌ها این کمک شامل 15 دستگاه تنفس مصنوعی و 5000 کیت تشخیص کویید19 بوده که از طهران برای لبنان ارسال شده است.

پاسخ “آیت‌الله‌ها” به کسری بودجه در داخل جغرافیای سیاسی موسوم به ایران افزایش قیمت نان و بنزین بوده است و این مشکل را برای 80 میلیون شهروند فقیر غیرفارس تحت اشغال ایران تشدید میکند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا