جغرافياي ايران جعليجهان

آمریکا کارزار «فشار حداکثری» بر ایران اشغالگر را دو برابر میکند

برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا برای ایران جعلی گفت، «سیاست ما تمدید تحریم تسلیحاتی از هر راه ممکن است.»

همزمان که آمریکا به دنبال بالا بردن فشار بر جامعه جهانی برای تمدید تحریم تسلیحاتی بر طهران پایتخت تروریسم جهانی است، در هفته‌های اخیر، دولت ترامپ هیچ نشانه‌ای از توقف در کارزار “فشار حداکثری” خود بر روی ایران اشغالگر نشان نداده است.

برایان هوک، که بعنوان نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اشغالگر فعالیت میکند، به JNS گفت: “رژیم ایران(اشغالگر)، و همینطور نیروهای تروریست نیابتی آن، امروز ضعیف تر از سه سال پیش، زمانی که ما دولت را به دست گرفتیم، هستند. این رژیم خونریز با بدترین بحران اقتصادی در تاریخ(جعلی) خود روبرو است. این رژیم با بحران مشروعیت و اعتبار خود روبرو است.”

” سیاست ما تمدید تحریم تسلیحاتی از هر راه ممکن است. ما قصد داریم تحریم تسلیحاتی را تمدید کنیم. این سیاست ما است”.
هوک خاطرنشان کرد که در مورد فشار برای تمدید تحریمهای تسلیحاتی نیز حمایت دو حزبی وجود دارد. “اخیراً، شما تقریباً 400 عضو مجلس نمایندگان آمریکا را داشته‌اید که از سیاست وزیر پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل حمایت کرده‌اند”.

“استراتژی جدید ما در قبال ایران (اشغالگر) ، ترکیبی از فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی است، که سه جزء ضروری برای داشتن یک استراتژی موفق بر ضد ایران اشغالگر هستند. در فقدان هر یک از این سه جزء، شما طبق قواعد ایران بازی میکنید
منبع: JNS نیوز

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا