الاحواز

دور جدید بازداشتهای خودسرانه در شهر معشور(ماهشهر) الاحواز اشغالی

عوامل و مزدوران تروریست ایران اشغالگر دیروز چهارشنبه 7 خردادماه 99 در شهر معشور الاحواز اشغالی، دور جدید بازداشت‌های خودسرانه فعالان فرهنگی و مدنی را آغاز کردند. اشغالگران ایرانی در این سلسله از دستگیری‌ها، 14 تن از شهروندان عرب را برای بازجویی به اماکن نامعلومی منتقل کردند.
روز گذشته خبرگزاری مهر به نقل از فرماندهی نیروهای امنیتی اشغالگر ایرانی و فرمانده پلیس بخش شمالی الاحواز اشغالی “حیدر عباس زاده” گزارش داد، 14 نفر در شهر بندری المعشور احواز اشغالی به دلایل(موهوم) امنیتی از جمله برافراشتن پرچم ملی الاحواز و حمله به مراکز (تروریستی) سپاه و نیروهای مزدور بسیج در سطح شهر دستگیر شده‌اند.
در همین زمینه “حیدرزاده” رئیس پلیس شمال الاحواز اشغالی این بازداشت شدگان را به داشتن ارتباط با گروههای احوازی در خارج از ایران جعلی متهم کرد. وی همچنین گفت که بازداشت شدگان تعدادی عکس و کلیپ ویدیویی را به خارج از جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران ارسال کرده‌اند.

این دستگیریها در چهارچوب پروژه مهار امنیتی بزرگی صورت می‌گیرند که مقامات نژادپرست ایران اشغالگر از آن بعنوان یک پروژه بزرگ در ریشه کن کردن عِرق ملی_عربی و تغییر نسبت جمعیت اصلی الاحواز اشغالی و همچنین پاکسازی قومی، استفاده می‌کنند.

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا