الاحوازدیدگاه‌ها

عليه نژادپرستان فارس بپاخيزيد

خطاب ملت بزرگ عرب به نژادپرست عرب ستيز نمك نشناس “قشَنى”!

(قشني در عربى یعنی: گولزده)


باید به تو ای نژادپرست عرب ستیز بگویم که سرزمين من همان الأحواز العربي اشغال شده از سوی اربابانت است، همان سرزمین پاک و مطهری که از دیرباز سرزمین کشاورزی ابا و اجداد من، سرزمین سکونت من و سرزمین قبایل و عشایر بزرگ ملت عرب من بوده و هست و خواهد بود. ملت عرب این سرزمینِ عربی، همان عرب‌های شریفی هستند که برای مشاغلی همچون چوپانی، جاجیم بافی، خریدوفروش پشم گوسفندان و مشاغلی چون آرایشگری که برای ملت آن روزگار کسرشأن بود، از شهرستانهای کوهپایه نشین تو، پدران و مادران تو را به اقمار می‌گرفتند، آنها را آب و نان میدادند تا کارهای اینچنینی را برایشان انجام دهند.

بله! طبع ملت بزرگ عرب این سرزمین پاک عربی “کدخدایی” است و روح بلند و مهمانوازی از خصایص جدانشدنی آنان.
و اما در خصوص کپرنشینی. باید به تو یاد بدهم و بگویم که “مضیف” و یا همان مهمان نشن یا اصطلاح امروزی آن “اتاق پذیرایی” از همان کپرها و سوراخهای درون کوه و کپرهای سنگی ابا و اجدادت بسیار بزرگتر، پهن‌تر و بسیار متفاوت تر است. در خصوص اخلاق و و فرهنگ این ملت بزرگ عربی برایت بگویم که بر هیچ کس پوشیده نیست چه دوستان و چه‌ حتی دشمنانی مانند تو، شاهد این مدعایند که بخشش و کرم و جوانمردی و احسان صفات بارز کدام یک از ماست؟ تو یا ملت عرب الاحواز؟
درباره تصرف عدوانی و کینه توزانه زمین‌های ملت عرب این سرزمین بدست اربابانت چه میخواهی بدانی؟ همه چیز را بخوبی میدانی و باید صورت کریه المنظرت را و چشمان کورت را با آب حقیقت بشویی تا بهتر ببینی!.. براستی بگو زمینها و ثروت این خطه سرخ شده از خون ریخته شده فرزندانش بدست تو و اربابان جنایتکار اشغالگرت، متعلق به کدامین مردمان بود که آنها را حریصانه چون گرگ و کفتار گرسنه غصب كردند و به تاراج می‌برند؟؟

گاهی عقده‌های روحی و روانی موّاج در درونتان باعث میشوند تا بسیاری از حقایقِ چون روز روشن، کتمان شوند و حرفها و سخنانتان بو و طعم دروغ و خفت و حسادت دهند. بیشتر باید بفکر درمان خودت باشی تا خرده گرفتن بر این ملت کهن عرب ساکن بی چون و چرای اين سرزمين.

از خدای متعال شفای عاجل برای تعدیل حالتهای روحی و روانی این نژادپرست گیرکرده در دوران باستان را مسئلت دارم.
آمین یا رب العالمین

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا