الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

رمزگشایی درآمدهای غیرنفتی

فشار حداکثری بر رژیم اشغالگر ایران بسیار تاثیرگذار بوده است. ناصر همتی رئیس بانک مرکزی اشغالگران ایرانی گفته بود: “150میلیارد دلار کسری بودجه بر دستشان مانده است”.

اما بنظر میرسد کسری بودجه بسیار بیشتر از این مقدار باشد چون رژیم اشغالگر ملایان طهران در دروغگویی و پنهانکاری دست طولایی دارد.
همتی بلافاصله بعد از این افشاگری خود، برای تامین کسری بودجه (بودجه جیبشان) بر درآمدهای غیرنفتی تاکید کرد، رمزگشایی درآمدهای غیرنفتی.
اما مفهموم درآمدهای غیرنفتی چیست؟ آیا اصولا در این جغرافیای ویران، تولید صورت می‌گیرد؟
از زمان خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها، صنایع یکی پس از دیگری از کار ایستادند، کارگاههای تولیدی، شرکت‌های خدماتی و کارخانجات ورشکست شدند. میزان تولید به صفر مطلق رسید. 60 درصد از مستمری بگیران، درآمدی ندارند. بیکاری بیداد می‌کند، کارخانجات نابود شده‌اند، کشاورزان هر روزه محصولات خود را از بین می‌برند چون اساسا خریداری وجود ندارد. هر روزه کارگران و کارمندان بدلیل عدم دریافت حقوق معوقه چندماهه خود اعتصاب و اعتراض می‌کنند.

پس رمزگشایی درآمدهای غیرنفتی چه معنایی می‌تواند داشته باشد و هدف چیست؟

هدف تنها، دست بردن در جیب مردم و غارت اموال آنهاست. این آخرین ترفند اشغالگران ایران است.
بنابراین بزودی باید شاهد گرانی و تورم وحشتناکی بود. کمتر از سه ماه قبل بر گرانی و کمیاب شدن داروهای پزشکی و طبی هشدارهای داده شد و اکنون همگی شاهدیم که چه مصیبتی ببار آمد. قیمت‌ها بطور تصاعدی و لحظه به لحظه بالاتر خواهند رفت. کسری بودجه یا بهتر بگوییم کسری بودجه جیب ملایان و آقازاده‌ها و تروریستهای آنها در منطقه از جیب مردم و از محل ثروت‌های غارت شده ملت‌های غیرفارس تحت اشغال در این جغرافیای سیاسی تامین خواهد شد. کافیست نگاهی به فیش‌های آب و برق و گازی که بوسیله sms برایتان ارسال می‌شوند نگاهی بیندازید. هر ماه بر هزینه این خدمات ناقص دولت اشغالگر اضافه می‌شوند.

سیاست دست بردن در جیب مردم، فقر و فلاکت بیشتر، بیکاری بیشتر، گرانی و تورم افسارگسیخته، و در ریزترین بخش اقتصادی ورشکستگی دکان بقالی را نیز بهمراه خواهد داشت. چون اساسا و هدف نهایی این غارتگران و دزدان سرگردنه ایران اشغالگر اینست که این فشارهای حداکثری را به خود شما مردم منتقل کنند تا در صورت بروز اتفاقات و رخدادهای پیش بینی نشده، فساد و غارتگریهای کلان ملایان و در راس آنها بیت الفساد رهبری و قالیبافها و رئیسی ها و روحانی ها دستخوش حوادث نشوند و حاشیه امن فسادشان ایمن بماند و راه گریزشان باز.


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا