جغرافياي ايران جعليجهان

اسرار اقتدار اطلاعاتی وامنیتی رژیم ايران

در حالیکه هر روز تناقضات رسانه‌های میلی جمهوری اسلامی در مورد دست داشتن “موسوی مجد” در جاسوسی و لو دادن مکان قاسم سلیمانی تروریست مقبور هویدا می‌شود، خبرگزاری تسنیم گاف دیگری داد و نوشت:
“موسوی مجد سپاهی نبوده و جزو نیروهای بسیجی که بصورت داوطلب عازم سوریه می‌شدند نیست. بلکه پیش از انقلاب و در سنین کودکی و همراه با خانواده از ایران خارج شده و بزرگ شده سوریه است.”

این ادعا در حالی است که او متولد 1365 است و پیش از انقلاب بدنیا نیامده است!.
” نزار زکا” شهروند و کارشناس لبنانی که پیشتر در ایران جعلی زندانی بوده و با آقای موسوی مجد نیز در زندان دیدارهایی داشته است، پرده از یک راز و یا بهتر بگوییم یک افشاگری مفتضحانه برمی‌دارد و میگوید:
موسوی مجد دانشجوی بی‌گناهی بوده است. او ساکن آپارتمانی در مقابل سینما گالاکسی بیروت بود که بخاطر پست‌های انتقادی از حزب الله و رژیم جمهوری اسلامی در فیسبوک از مقابل منزلش او را ربودند. در بازجویی به او گفته‌اند، اگر حرفهای آنها را تکرار نکند شکنجه می‌شود.

زکا می‌پرسد: اگر این انسان جاسوس و چهره امنیتی بود، چطور در اوین و در میان زندانیان سیاسی نگهداری می‌شود؟!

اقتدار اطلاعاتی و امنیتی در رژیم رو به احتضار جمهوری اسلامی اینگونه تعریف میشود:
دستت که به عاملین اصلی و واقعی نمی‌رسد آدمهای بیگناه را بگیر آنقدر شکنجه کن تا هر چه را بخواهی اعتراف کنند. اعدامشان کن و پرونده را ببند. حالا اگر این آدمها منتقد و زبان دراز بودند که چه بهتر.

البته خلخالی خونریز نیز مشابه همین حرفها را گفته بود: اگر بیگناه بودند به بهشت می‌روند و اگر گناهکار به جهنم.

حقیقت آنست که برخلاف پروپاگاندا و تبلیغات رژیم درباره قدرت اطلاعاتی شان، این رژیم هیچگونه قدرتی در این زمینه ندارد. از جریان موسوی مجد این دانشجوی بیگناه لبنانی معلوم می‌شود که چه ضعف عظیمی در لایه های مختلف اطلاعات و امنیت رژیم اشغالگر ایرانی وجود دارد که هنوز هم نمی‌توانند از فرماندهان خونریز خود محافظت کنند تا شکار هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا و اسرائیل نشوند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا