جغرافياي ايران جعليجهان

سردار دلها یا سردار کودک کش؟

قاسم سلیمانی از پاسداران مورد اعتماد خامنه‌ای تروریست بود که از سال 1376فرماندهی نیروی تروریستی قدس را دست گرفت. از این تاریخ ببعد این نیرو و بخصوص قاسم سلیمانی مقبور نقش ویژه‌ای در پیشبرد سیاست‌های اهریمنی خامنه‌ای ، چه در سرکوبهای داخلی و چه در تروریسم و آدمکشی خارجی ایفا کرده‌ است. “محمدعلی جعفری” فرمانده پیشین سپاه تروریستی پاسداران به نقش قاسم سلیمانی در سرکوب مردم و دانشجویان اعتراف کرد و در توئیت خودش نوشته بود:
«در ماجرای فتنه 78 و 88 حاج_قاسم در صحنه مقابله با ضدانقلاب در کف خیابان بود و اقدامات موثری را برای کنترل نا‌امنی و آشوب‌ها انجام می‌داد.»
برای شناختن نقش قاسم سلیمانی و جنایتهایش، در واقع 9 سال انقلاب مردم سوریه که از ماه مارس 2011 شروع شد، آئینه تمام عیار از این وحشی‌گری این جنایتکار است. همه مردم سوریه و مشخصا انقلابیون این کشور قبل از هرچیز و قبل از هر جنایتکاری، قاسم سلیمانی در کنار بشار اسد، برایشان سمبل جنایتهایی است که در این 9 سال علیه این قیام عظیم مردمی انجام شده است. شقاوتی که نتیجه آن بیش از 700هزار کشته و 11میلیون آواره در داخل و خارج سوریه تاکنون است. سال 2011 یعنی دوسال بعد از سرکوب قیام 88 در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران، قاسم سلیمانی همراه با حسین همدانی که از سرکردگان قرارگاه ثارالله در سرکوب قیام 88 بود، به‌عنوان بالاترین فرمانده نظامی از طرف خامنه‌ای برای نگهداشتن بشار اسد جنایتکار در قدرت وارد میدان مقابله با انقلاب سوریه شدند. آنها از همان آغاز اینکار را نخست از طریق تک تیراندازها و به شهادت رسانیدن نفرات اصلی تظاهرکنندگان مسالمت جوی سوری یا همان کمیته‌های هماهنگ کننده انقلاب سوریه کار خود را آغاز کردند.

تاریخ تشکیل داعش در سوریه مورخ 09/04/2013 است.
در منطقه “مجزارحولی” مورخ 25/05/2012، تعداد 108 تن از شهروندان سوری که بین آنها 49 کودک خردسال و 32 زن بودند، در همین منطقه توسط نیروهای نیابتی و مدافعان حرم ایران اشغالگر به رهبری سلیمانی و رژیم اسد زنده زنده سر بریده شدند.
یعنی دقیقا 10 ماه قبل از تشکیل داعش و ورود آن به خاک سوریه!.
اینها تنها نمونه‌هایی از جنایتهای بی‌سابقه‌ای است که توسط رژیم شیطانی ملایان ایران اشغالگر به بهانهٔ مسخره جنگ با تروریسم و دفاع از حرم انجام شده است. نیروهای به اصطلاح “مدافعان حرم” به فرماندهی سلیمانی مقبور با نیروهای اسد در حملات شیمیایی به غیرنظامیان مشارکت فعال داشتند. نیروهای اسد و قاسم سلیمانی به وکالت از رژیم ملایان قاتل بیش از 22000 کودک معصوم سوری هستند.

آیا سلیمانی سردار بود یا قاتل کودکان بیگناه سوری؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا