جغرافياي ايران جعليجهان

قاسم سلیمانی و کارنامه جنایت‌بارش درعراق – هیولایی درپس نقاب

شرح جنایتهای قاسم سلیمانی در عراق، به نگارش چندین کتاب نیاز دارد.

از نخستین روزهای برسرکار آمدن رژیم اشغالگر آخوندی، عراق “هدف شماره یک”برای “صدور بنیادگرایی” آن بوده است. هشت سال استمرار «جنگ تحمیلی ویرانگر بر عراق» با یک میلیون کشته و مجروح و هزار میلیارد دلار خسارت تنها درطرف ایران جعلی، با چنین خاستگاهی استمرار یافت و توسط خمینی کریه المنظر صدیق الشیطان دنبال می‌شد.
گرچه نهایتا به دلیل شکست‌های مستمر رژیم ایران اشغالگر در جبهه‌های نبرد، جنگ در مرزها متوقف شد، اما جنگ پنهان و دخالت رژیم اشغالگر ایران در عراق هرگز متوقف نشد. در سال 1369 این رژیم غیرقانونی “نیروهای تروریستی در سپاه” را در سازماندهی جدیدی به نام سپاه تروریستی قدس متشکل کرد و بدین ترتیب دخالت در امور کشورهای دیگر و صدور تروریسم را به شکل نهادینه‌ای گسترش داد. در سال 1382 «حکومت وقت عراق» درپی حمله امریکا سقوط کرد. درپس این واقعه، رژیم اشغالگر ایران مرزهای عراق را به روی خود گشوده یافت. رژیم با استفاده از این فرصت همه مزدوران عراقی‌اش را از مرز عبور داده و وارد عراق کرد. اما این تمام ماجرا نبود، همراه مزدوران عراقی، نیروهای تروریستی سپاه قدس نیز وارد عراق شدند. در رأس این نیروهای جنایتکار شخص قاسم سلیمانی، قاتل کودک کُش نیز بود.
روابط با عراق در پهنه دیپلماسی، تجاری، نظامی و هر موضوع دیگری، تحت کنترل و نظارت شخص قاسم سلیمانی آدمکش قرار داشت. سفرای مزدور رژیم اشغالگر آخوندی در عراق را قاسم سلیمانی از میان فرماندهان تروریست سپاه قدس انتخاب می‌کرد.
تنها گوشه‌های کوچکی از جنایاتی که قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امر او با ملت بزرگ عراق کرده‌اند تاکنون برملا شده است.
حتی قبل از اشغال عراق در سال 1382 رژیم منفور ایران اشغالگر طرحهایش برای عراق را آماده کرده بود. تمام تبلیغاتی که علیه کشور عراق و اتهام داشتن سلاح های کشتار جمعی در آن ایام می‌شد، اساسا توسط نیروی تروریستی قدس هدایت می گردید و برای آن، رژیم آخوندی مدارک تقلبی آماده می‌کرد. همزمان، قاسم سلیمانی مزدوران خود نظیر محمدباقر حکیم، چلبی، مالکی و هادی عامری را که بسیاری از آنها یا ساکن ایران اشغالگر بودند یا برای داشتن پوشش خارجی در لندن زندگی میکردند، آماده اشغال عراق می‌کرد. بعداز اشغال عراق بلافاصله رژیم، مزدوران دیگر خود نظیر “ابومهدی المهندس” را نیز وارد عراق کرد تا در دوجهت موازی اهداف خود را به پیش ببرد:
اولا، در نهادهای حکومتی، مثل دولت و پارلمان آنها را نفوذ دهد (مثلا از همان ابتدا در شورای حکومتی عبدالعزیز حکیم و چلبی و غیره که مزدوران شناخته شده آخوندها بودند را نفوذ داد) و بعداز اینکه امریکا، عراق را در سینی طلایی تقدیم رژیم آخوندی کرد، بدون پرداخت کمتری بهایی، وارد مهمترین ارگانهای رسمی حکومتی و بخصوص ارگانهای امنیتی آن شد و کنترل آنها را در دست گرفت، موقعیتی که هرگز آنرا درخواب هم تصور نمی‌کرد.
ثانیا، همزمان با دست‌گرفتن ارگانهای امنیتی و حکومتی، نیروی تروریست قدس شبکه‌ای بسیار وسیع که اهرم عمده آن “نیروی 9 بدر” بود را برای ترور «مخالفین اشغال عراق توسط رژیم» تشکیل داد و دراین رابطه انبوهی از دانشمندان، خلبانان، ارتشی ها و نخبگان جامعه عراق که تن به حاکمیت رژیم اشغالگر آخوندی نمی‌دادند را به این وسیله از سرراه برداشت.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا