الاحوازدیدگاه‌ها

سکوت صدا وسیمای میلی در دهمین روز اعتصاب کارگران شرکت سبع اتلال

با اینکه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر سبع اتلال دهمین روز اعتصاب خود را پشت سر میگذارند صدا و سیمای میلی ایران اشغالگر هنوز صدای آنها را نشنیده است یا بهتر بگویم که صدای و تصویر این کارگران را در بایکوت خبری قرار داده است .

تجمع کارگران سبع اتلال همچون روزهای گذشته در محوطه شرکت مذکور برگزار شد است.

کارگران ضمن درخواست مطالبات صنفی خود خواهان برچیده شده بخش خصوصی که با رانت حکومت اشغالگر به مالکین فعلی آن هدیه شده است و هر کدام دارای پرونده های اقتصادی کلانی از سبع اتلال هستند، و بازگشت به کار همکاران اخراجی خود از جمله، ایمان اخضری، محمد خنیفر، اسماعیل بخشی و سالار بیژنی که تنها دلیل اخراجشان مطالبه حقوق کارکنان شرکت بوده است شدند.
لازم به ذکر است این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های منطقه و اولین شرکت کشت و صنعت نیشکر در الاحواز اشغالی میباشد .
دارایی های شرکت غیر از کارخانه و بیش از 20 هزار هکتار زمین حاصلخیز و دستگاهای سنگین و سیستم آب رسانی بسیار پیشرفته هزاران باب منزل مسکونی، استخر، زمین های ورزشی، باشگاه و باغ های مرکبات است که همه و همه را با قیمت بسیار پایین و باورنکردنی 226 میلیارد تومان به آقای اسد بیگی واگذار شده‌اند که از این مبلغ فقط 10 میلیارد تومان آنرا پرداخت کرده است،قیمت شرکت 2000 میلیارد تومان تعیین شده است.
مالکین کنونی شرکت بعد از خرید شرکت و پرداخت 10 میلیارد تومان ، 488 میلیون یورو از بانک انصار و بانک شهر خرم آباد و 380 میلیون دلار از بانک اقتصاد نوین وام گرفتند.

قاسم الخزرجی(سنبل آرا)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا