جغرافياي ايران جعليجهاندیدگاه‌ها

قالیباف کلاهبردار، رئیس جدید پارلمان ایران اشغالگر

قالیباف با اینکه یک کلاهبردار اقتصادی است، رئیس جدید پارلمان ایران اشغالگر شد، تنها به این دلیل که او به جنایتکار بزرگ، “سیدعلی خامنه‌ای” وفادار است!

قالیباف یک خلبان 58ساله، اهل استان شمال شرقی ایران جعلی “خراسان” است. قالیباف سوابق جنجالی بی مثالی در کسب مال غیرقانونی از بیت‌المال ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران دارد.
دوران تصدی “قالیباف” بر سِمت شهردار طهران، فرمانده نیروی تروریست انتظامی و رئیس ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا، سرشار از پرونده های گوناگون فساد و اختلاس “قالیباف” در تاریخ پس از انقلاب در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی است.

در یک نمونه، وقتی او شهردار بود، بیش از 500 میلیون دلار املاک و ساختمانهای واقع در شمال طهران را برای گسترش نفوذش با تخفیف‌های ویژه به چند زیردستِ نزدیکش اهدا کرد. طرح تحقیق و تفحص در خصوص این فساد گسترده قالیباف در مجلس کلید خورد، اما این طرح در نهایت تحت فشارهای پشت پرده کنار گذاشته شد.

اما فساد فراوان قالیباف نه تنها مانعی برای پیشرفت سریع وی نبود بلکه بخشی از دلیل اصلی آن بود. او حتی در اثنای کمپین “فشار حداکثری” دولت ترامپ علیه رژیم غیرقانونی ایران اشغالگر این اجازه را داشت که به کلاهبرداری‌های خود ادامه دهد.
از سویی، هرچه قالیباف فاسد باشد، هیچ کس تاکنون به وفاداری او به سپاه تروریستی پاسداران شک نکرده است. قالیباف مانند بسیاری دیگر از دارندگان برتر قدرت فساد ایران اشغالگر امروز، اعتبار سیاسی اولیه خود را در جنگ ایران و عراق دهه 1980 به دست آورد. یعنی هنگامیکه وی به عنوان فرمانده، تیپ 21 امام رضا و لشکر 5 نصر، دو یگان نظامی که متشکل از جنگجویان خراسانیِ هم استانیِ او بودند را فرماندهی می‌کرد.

به فرماندهی‌ رسیدن قالیباف با حمایت‌های علی خامنه‌ای جنایتکار بود. پس از جنگ با عراق هم با حمایت خامنه‌ای، قالیباف به معاونت فرمانده بسیج منصوب شد.

“علی خامنه‌ای” سپس او را در سال 1994 به فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء و در سال 1997 به فرماندهی نیروی هوایی سپاه تروریستی پاسداران ارتقا درجه داد.
قالیباف اکنون به امید اینکه نقش اصلی را در ایجاد یک سیستم سیاسی یکدست با تسلطِ خودی ها و وفاداران تندرو داشته باشد، مورد استقبال “علی خامنه‌ای” دیکتاتور قرن 21، قرار گرفته است.
از طرفی “اسحاق جهانگیری” معاون رئیس جمهور ، در 13 ژوئن با عنوانِ سقوط روزافزون اقتصاد ایران، اعتراف کرد که کل درآمد نفتی(نفت غارت شده الاحواز اشغالی) در سال 2019 از میانگین 100میلیارد دلار در سال به 8 میلیارد دلار کاهش یافته است.

اکنون احتمال تمدید چهار سال دیگر تحریم های فلج کننده یا حتی جنگ، برای ایران جعلی وجود دارد. طهران معتقد است که میتواند طوفانها را با خیال راحت و بی خطر فقط در صورت انسجام نظام غیرقانونی ایران اشغالگر پشت سر بگذارد. این به معنای تسخیر تدریجی دولت و اقتصاد توسط افراد تندرو و سپاهی وفادار به رهبر ایران اشغالگر و آخوندها است!

با به ریاست رسیدن “ابراهیم رئیسی” در قوه بیدادگران قضائیه که به پاداش نقش مستقیم وی در اعدامهای گسترده زندانیان در سال 1988 بود، هدف بعدی این حزب اشغالگر خونریز مشخص گردید.. کنترل قوه مجریه.

چند روز قبل از اول ژوئن، “سعید جلیلی” فردی تندرو، موضع خود را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 2021 آمریکا بروز داده است. او در نامه‌ای به قالیباف، از مجلس جدید خواست تا وزارت امور خارجه ایران را مانند “سایه” نظارت کنند و از اینرو به عنوان “دولت سایه” عمل کند.

این روزها در داخل نظام، یک سیستم تصمیم گیری متمرکز نیز برای تعیین جانشینی رهبری و انتقال قدرت رهبری ایران جعلی پس از مرگ خامنه‌ای بکار افتاده است.

در حال حاضر “رئیسی” رئیس قوه بیدادگاه قضائیه به عنوان کاندیدای نخست جانشینی “خامنه‌ای” بر سر زبان‌ها افتاده است و تاکنون نیز با موفقیت رئیس و رقیب سابق خود صادق لاریجانی برادر بزرگ لاریجانیهای غارتگر را به حاشیه رانده است.

اگر رئیسی در نهایت برنده مسابقه جانشینی رهبری شود، ایران توسط یک عضو ” کمیتهٔ مرگ ” که توسط “روح الشیطان خمینی” برای اجرای اعدام گسترده زندانیان سیاسی در سال 1988 گمارده شد، هدایت خواهد شد، و این یک مصیبت عظمی خواهد بود.

در همین حال یکدست‌سازی ها در رژیم اشغالگر ادامه دارد، اندکی قبل “حسین نجات” به عنوان جانشین فرمانده سپاه ثارالله که وظیفه امنیت طهران و محافظت از ارگانهای دولتی مستقر در آنجا را دارد، منصوب شد.
این فرمانده تروریست سابق سپاه ولی‌امر(رهبر) که مسئولیت حفاظت فیزیکی خامنه‌ای و امنیت خانواده فاسد وی را بر عهده دارد، پس از اعتراضات نوامبر 2019 گفت: این مردم معترض از طبقات فقیر و عقب افتاده جامعه هستند، که در شبکه‌های مجازی آلوده شده‌اند!!!.
درحالی که قالیباف، هر روز نسبت به قرار گرفتن خانواده‌ها در معرض فضای آلوده مجازی! هشدار می دهد، مجلس جدید باب میل خامنه‌ای خائن هم اکنون بطور سیستماتیک بدنبال کنترل بیشتر بر فضای مجازی بویژه مسدود کردن اینستاگرام است. اما افزایش تدریجی سختگیری ها باعث ایجاد موج بزرگ نارضایتی و خشم عمومی هم شده است.

امروز اختلافات در رژیم ایران اشغالگر به حدی رسیده که “حبیب‌الله سیاری” معاون هماهنگ‌کننده ارتش اشغالگر ایران در ۲۴ می، در مصاحبه‌ای نادر، که یک ساعت پس از انتشار حذف شد، بطور ضمنی از مداخلات سپاه تروریستی در اقتصاد و سیاست و همچنین دخالت‌های فراوان در ارتش انتقاد کرد.

در ژوئن سال 2000 نیز “علی شهبازی” فرمانده کل ارتش، در اعتراض به حمایت ناعادلانه هرم قدرت از نیروی هوایی سپاه در جریان اختلافات قانونی با ارتش مبنی بر تصرف یک پایگاه نظامی، استعفا داد. جالب اینجاست که قالیباف در آن زمان فرمانده نیروی هوایی سپاه بود!

ظهور قدرت قالیباف بخشی از یک طرح دقیق برای اطمینان از ماندگاری درازمدت حزب غیرقانونی و مورد نفرت ملایان است. این تمامیت طلبی آخوندها فقط به این معناست که ملایان هر کاری را که برای ماندن در قدرت لازم باشد انجام خواهند داد و این قطعاً به معنای عدم وجودِ دموکراسی و سعادت در آینده‌ ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران و عدم چشم انداز صلح و ثبات در خاورمیانه است!!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا