الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

سید علی خامنه‌ای و ماشین کشتار رژیم

سید علی خامنه‌ای یکی از شرکای خمینی ملعون در شکل‌گیری رژیم ضد بشری ولایت‌ فقیه و دزدیدن حق حاکمیت ملل غیرفارس تحت اشغال ایران از طریق تقلب و خدعه در آرای این ملتها و به انحراف کشاندن شعارها و خواسته‌های مردم در انقلاب ضدسلطنتی است.

سید علی خامنه‌ای یک از آمران قتل‌عام بیش از چهار هزار زندانی سیاسی در سال 67 است.
خامنه‌ای سالها بعنوان رئیس‌جمهور گماشته شده بوسیله خمینی منفور، در راه‌اندازی ماشین جنگی در جنگ هشت ساله، در قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان 1367 نقش مدافع و تعیین کننده داشت. او عامل اصلی کشتار آبانماه 98 و قتل عام فجیع نیزار المعشور است.

سیدعلی خامنه‌ای در رأس قتل‌های زنجیره‌ای

سید علی خامنه‌ای ریاست عالی کمیته‌یی مرکب از سران خونریز رژیم را به عهده داشت که در مورد قتلهای زنجیره‌ای تصمیم‌گیری می‌کرد و آخوند “حجازی” مسئول دفتر ویژه خامنه‌ای ارتباط و هدایت ارگانها و افراد عمل کننده را بعهده داشته است. یک هرم 140 نفره آدمکش از مقامات و عناصر بالای دستگاه ترور و شکنجه رژیم متشکل از عناصر خاص وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در بیت ولی‌فقیه ارتجاع (سید علی خامنه‌ای) مسئولیت پیشبرد این ترورها را به عهده داشت. که آخوند “محسن اژه‌ای” سخنگوی قوه بیدادگر قضاییه رژیم در دوره حسن روحانی از جمله مهره‌های این ماشین جهنمی قتل و کشتار است.

روزنامه فیگارو 5 دی 79 نوشته بود‌:

«گفته می‌شود آمران، در بین روحانیان عالیرتبه هستند. ناظران می‌گویند، این پرونده به سرنوشت رژیم یا حداقل برخی از مقامات بلندپایه آن گره خورده و بهمین دلیل خامنه‌ای رهبر رژیم، به قوه قضاییه دستور داده هر چه زودتر و به هر بهایی شده، پرونده را برای همیشه ببندند».

سید علی خامنه‌ای اگر فرق بین دوزخ و بهشت را می‌دانست اختیاراتی فراتر از هر دیکتاتور و نزدیک به خدا را برای غارتها و کشتارهایش اختیار نمیکرد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا