دیدگاه‌ها

حج خلوت و خشم حوزه

عربستان برای نخستین بار تصمیم گرفت بعلت شیوع ویروس کرونا مراسم حج را برای مسلمانان خارجی لغو کند و حج را با در نظر گرفتن فاصله اجتماعی برگزار نماید. امری که هم عقل سلیم و هم سازمان بهداشت جهانی آنرا تایید می‌کند.

حجت الابلیس “عبدالفتاح نواب” نماینده مزدور آیت الشیطان خامنه‌ای خونریز غارتگر در سازمان حج و زیارت آخوندی گفت:
“تعطیلی حج نشان‌دهنده استبداد رای عربستان است! ما برای حج راهکارهایی پیشنهاد دادیم که با رعایتشان می‌توان حج را در سطح کمتری انجام داد.”[منبع: iqna]

حجة الابلیس نواب اما نگفت اگر چنین راهکارهایی دارند چرا کرونا در مشهد و قم، همچنان در حال یکه تازی است؟!
از طرفی مگر اساتید حوزه جهل و مشرک پروری مثل آخوند،”مهدی دانشمند” نمی‌گویند:
” آقا هر سال میره مکه هر سال میره عمره، چقدر میرید مکه پولها را در حلقوم این وهابی های عربستان میریزید که تمام این پولها گلوله بشوند در سینه شیعه؟!”

اگر اینطور است بنظر شما این بهترین فرصت برای حوزه جهلیه نیست که پولهایش تبدیل به گلوله نشوند و سهمیه حج را برای سایر مسلمانان خالی کند؟!!!
گویا دانشمند ابله فراموش کرده که آقایش، آن ولی سفیه خونریز تاراجگر، از پول و ثروت ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران جعلی گلوله و بمب می‌سازد و سوریه و عراق و لبنان و یمن را به آتش کشیده و کودکان و زنان را بخاک و خون کشیده است.. و آیا فراموش کردی هنوز هم با پول‌های سرازیر شده در ضریح و بارگاههای شرک پرستی تان، گلوله می‌سازید و فرزندان این مرزوبوم را بخاک و خون می‌کشید؟!.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا