جغرافياي ايران جعليجهاندیدگاه‌ها

نشانه‌‌های فروپاشی رژیم اشغالگر ایران

ماهیت سریالی وقایع در جغرافیای ایران، نشان از سقوط قریب الوقوع رژیم دارد.

اعتبار رژیم اشغالگر ایران، در داخل و خارج از بین رفته است. وقتی این رژیم اشغالگر برای زنده ماندن و بقای خود، به صورت تحقیرآمیز بی‌کفایتی، بی‌رحمی و ناتوانی خود را به نمایش می‌گذارد، بررسی وقایع پرده از عظمت اتفاقات در جغرافیای سیاسی ایران برمیدارد.

انفجار در دو سایت نظامی(موشک‌سازی خُجیْر و تأسیسات غنی‌سازی نطنز)، دو نیروگاه(شیراز و منطقه عرب سنی نشین احواز پایتخت)، کارخانه پتروشیمی(کارون)و سه آتش سوزی مرموز در شیراز، باقرشهر و تجریش تهران دارای نشانه‌های بزرگیست.

دو شهر احواز پایتخت و سوس اشغالی هر روزه شاهد تظاهرات کارگران شرکت نیشکر سبع اتلال ناراضیست، ارز ایران در حال سقوط است. روسیه با اسرائیل تبانی کرده، شرق و غرب سوریه را تصاحب و جای ایران اشغالگر را در سوریه گرفته است.

فراگیر شدن فساد و بی کفایتی در تک تک لایه‌های رژیم منفور ایران باعث شده تا این رژیم غوطه‌ور در انواع فساد، از آتش سوزیهای گسترده عمدی توسط مزدورانش در نقاط مختلف این جغرافیای سیاسی به عنوان یک پوشش استفاده کنند تا ذهن مردم و ملل غیرفارس تحت اشغال را مشغول خود سازند. مردم ایران، رژیم حاکم را ظالم، فاسد، بی کفایت و غیرقانونی میدانند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا