الاحواز

فوری.. شهادت یکی از شهروندان احوازی و زخمی شدن چهار تن دیگر

منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه، از به شهادت رسیدن یک شهروند احوازی و زخمی شدن چهار نفر دیگر خبر دادند. امروز دوشنبه 23تیر 99 بر اثر تیراندازی نیروهای ترور و امنیت اشغالگر فارس در شهر قنیطره در شمال الاحواز اشغالی، یک شهروند شهید و چهار تن دیگر زخمی شدند.
این منابع افزودند: این پنج شهروند احوازی ساکن شهر القنیطره توسط شهرک نشینان مهاجر مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفتند و در نتیجه این عمل نژادپرستانه و متجاوزانه، شهرک نشینان مهاجر با شهروندان عرب احوازی درگیر شدند.

هنگام بازگشت این شهروندان به احواز پایتخت، در مسیر جاده خودروی نیروهای ترور و امنیت اشغالگران ایرانی آنها را به رگبار گلوله بست. در جریان این تیراندازی، شهروند الاحوازی “مجید فرزند حاج کاظم حاجی نعیم کرشاوی” شهید و چهار نفر دیگر زخمی شده که آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کردند. تاکنون از سرنوشت زخمی ها اطلاعی در دست نیست.

طبق گزارشات ناظران، مقامات اشغالگر ایران فجیع ترین جنایات را بر علیه ملت عرب احواز صورت میدهند و به جای تحقیق در مورد این موضوع و محاکمه شهرک نشینان فارس، شهروندان بیگناه احوازی را در کمال خونسردی و بدون انجام تحقیقات لازم مورد هدف گلوله قرار می‌دهند.

شایان ذکر است که مقامات نژادپرست اشغالگر فارس در الاحواز اشغالی شنیع ترین جنایات علیه احوازیها را صورت میدهند و بدون هیچ دلیلی و صرفاً در چهارچوب برنامه نژادپرستانه و نقض قوانین حقوق بشری برای پاکسازی کامل قومی در اقلیم احواز اشغالی، احوازیها را راهی زندانهای طویل المدت، قتل و یا آوارگی میکند.

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا