دیدگاه‌هاملل تحت ستم

حمله به ترکان قشقائی

ترکهای قشقائی نیز یکی دیگر از ملت‌های اصلی و قربانیان سیاست‌های تبعیض آمیز و نژادپرستانهٔ فارسها و حکومت اشغالگرایانهٔ آنها در این جغرافیای سیاسی موسوم به ایران هستند که هویت، موجودیت و تاریخ و فرهنگ آنها به خطر افتاده است.
آنها بدلیل فشارهای اقتصادی با سختی بسیاری اقدام به ساختن کپَر و آلونک کرده‌اند ولی اکنون همان آلونک های فقیرانه نیز تخریب شده‌اند.

اخیراً ماموران مزدور امنیتی با هجوم به قشقایی های ساکن گردنه “باجگاه و حوالی صدرا” در استان فارس، اقدام به ضرب و شتم شدید، تخریب کامل آلونک ها، کشتار دامها و سرقت اشیا قیمتی آنان کردند.
یکی از این کوچ نشینان فقیر در این زمینه گفته است: بچه هایم را زدند، برادر شوهرم را زدند و گوسفندها را کشتند و… “.

نهاد فراقانونی با نام “مجمع جهانی اهل بیت” که یکی از مافیاهای اصلی زمین خواری در فارس است، عامل پشت پرده این حمله عدوانی و غارتگرانه است. این نهاد در سالهای اخیر بصورت علنی به زمین خواری در شیراز و اطراف آن مشغول است و تاکنون هم شکایت معترضان و مالباختگان به جایی نرسیده است.
آیا بهتر نیست مسئولان (صد البته مزدور خائن و هم مشرب نظام) به جای تخریب این آلونک ها به پرونده صدها ویلای سوپر لوکس لاکچری و ویلاهای غصبی و زمین خواری هزاران هکتاری آقازاده ها، مسئولان تراز اول همچون لاریجانیها و رئیس دزد مجلس یعنی قالیباف و البته خود بیت الفساد رهبری و 1400میلیارد تومان مجتبی خامنه‌ای رسیدگی کنند؟!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا