الاحوازجغرافياي ايران جعليدیدگاه‌هاملل تحت ستم

افشاگری محمدعلی نجفی، فساد سازمان قضائی نیروهای مسلح ایران اشغالگر

پس از افشاگری‌های انجام‌شده مبنی بر اینکه «محمدعلی نجفی» شهردار اسبق تهران برای کاهش فشار نهادهای ترور و اطلاعاتی، تهدید کرده بود که نقش «میترا استاد» همسر سابقش را فاش می‌کند، ابراهیم رئیسی، رئیس بیدادگاه قضایی ناچار به واکنش شد.

محمدعلی نجفی تهدید کرده بود رابطه جنسی میترا استاد همسر سابق خود را با «غلامعباس ترکی» دادستان نظامی تهران را فاش میکند. این افشاگری باعث بحران در سازمان قضایی نیروهای مسلح ایران اشغالگر شده و پس از آنکه متوجه شدند این رسوایی به بیرون درز کرده، با توصیه “ابراهیم رئیسی” تصمیم گرفتند غلامعباس ترکی را برکنار کنند. غلامعباس ترکی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. او کسی است که صدها و بلکه هزاران نفر جوان و نوجوان را به اتهام واهی رابطه نامشروع محاکمه و راهی زندان و تحمل چندین ضربه شلاق کرده است. بنا به گزارشها دکتر مهرانفر به عنوان دادستان نظامی تهران معرفی می‌شود. ‏در این میان غلامعباس ترکی دادستان برکنار شده نظامی تهران تهدید کرده در صورتی که اسناد رابطه جنسی او با میترا استاد را فاش کنند، او نیز اسناد رابطه جنسی میترا استاد با حجت الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح را فاش خواهد کرد. به همین دلیل به رغم دستور ابراهیم رئیسی مجبور شدند ترکی را در سمت دادیار دیوان عالی قرار بدهند.

‏محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران که همسرش میترا استاد را به ضرب گلوله بقتل رساند، تهدید کرده که از رابطه جنسی میترا استاد (پرستوی وزارت اطلاعات) با حجت الاسلام سید احمد زرگر معاون آیت الله جنتی و دبیرکل ‏ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم اسناد تصویری و عکس دارد.

بطور خلاصه اینها و نظام فاسد ملایان حاکم بر جغرافیای سیاسی موسوم به ایران افرادی هستند که در طول 41 سال حکومت اشغالگرانه و غاصبانه خود از آشنایی دختران و پسران جوان، تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر شدیدا جلوگیری می‌کرده‌اند اما خودشان غرق در فساد و فحشای جنسی، سیاسی و اقتصادی بسر می‌برند. رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکری که با پرستوی وزارت اطلاعات روابط مختلف جنسی برقرار می‌کند، از آن سو، نوجوانان قاری قرآن توسط کثیف‌ترین موجوداتی مانند سعید طوسی، نور چشم خامنه‌ای خائن پلید مورد آزار و تعرض جنسی قرار می‌گیرند.
انتظار عدالت، قانون، حقوق انسانی، اخلاق و شرافت و آزادی از ملایان و نظام متعفن ج ا ا، این نظام غارتگر اموال و ناموس مردم، به غایت اشتباه محض است.
روابط در تاروپود نظام جمهوری اسلامی همین است و بر همین اساس پایه ریزی شده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا