دیدگاه‌ها

وحشت رژیم ایران از اسرائیل

قرار بود با فشردن یک دکمه، اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنند

بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی بر روی آسفالت فرودگاه بغداد، رژیم ایران استراتژی خود را بر روی “انتقام سخت” قرار داد. در سلسله انتقام های سخت خود، ابتدا هواپیمای مسافربری اوکراین را سرنگون کرد و همه مسافران و خدمه آنرا قتل عام نمود. سپس در مرحله یک چهارم نهایی 17 موشک به پایگاههای آمریکا در خاک عراق شلیک کرد و آنچنان این انتقام سخت و دهشتناک بود که در طی آن یک سرباز آمریکایی سرگیجه گرفت!!!. بعد از آن رژیم مرحله نیمه نهایی انتقام سخت خود را هنگام دفن تکه پاره های سلیمانی ترتیب داد. 80 کشته در کرمان هنگام برگزاری مراسم عزاداری.

چندی بعد اما نه اسرائیل از پا نشست و نه آمریکا. اسرائیل قدرت خود را با درهم کوبیدن صنایع هسته‌ای و نظامی ایران اشغالگر در بیخ گوش آخوندها به معرض نمایش جهانی گذاشت. اسرائیل در سوریه نیز رژیم بادبادکی خمینی ملعون را آماج حملات کوبنده و دقیق خود قرار داده است. فرماندهان و نیروهای نیابتی بسیجی و سپاهی یکی پس از دیگری شکار خلبانان تیزبین هواپیماهای اسرائیل می‌شوند، شب یا روز فرقی نمیکند. پایگاهها و پادگان‌های ایران اشغالگر در سوریه با خاک یکسان شده‌اند. اسرائیل پا را فراتر از حد تصور آخوندها گذاشت و نظنز و خُجیْر را که بیخ گوش خامنه‌ای خائن قرار دارند نیز مورد هدف قرار داد. نیروهایی که طی چند روز گذشته توسط ایران اشغالگر به سوریه و بلندیهای جولان انتقال داده شده بودند توسط اسرائیل، افقی به ایران برگشت داده شدند. نتانیاهو صادقانه گفته بود که به ایران هرگز اجازه دسترسی به سلاح اتمی نخواهد داد و هرگز اجازه نمی‌دهد امنیت اسرائیل و شهروندان آن با توطئه ها و عملیات تروریستی ایران اشغالگر بخطر بیفتند. او مردانه و با اراده‌ای آهنین به حرف خود عمل کرد..

تاسیسات هسته‌ای ایران اشغالگر یکی پس از دیگری منفجر شدند، اسرائیل در ابتدا اتهامات وارده از سوی مقام‌های کاغذی ایرانی را که گفته بودند “کار اسرائیل است” تکذیب کرد. اما چندی بعد هنگامیکه اسرائیل مسئولیت انفجارها را بعهده گرفت، ملایان کثیف تهران نشین گفتند که انفجارها کار اسرائیل نبوده است!!!. و بجای آن با دستگیری چند تن از افراد خودی و یک پیمانکار و مقصر شناساندن آنان سعی در فرار از ترس خود در پاسخ دادن به اسرائیل برآمده‌اند. اسرائیل قدرتمند چنان زیر گوش این ملایان بزدل ترسوی خمس بگیر زده است که هفتاد نسل بعدشان هم آه از نهادشان بر خواهد آمد.
تنها جواب ملایان و سپاه بادبادکی تروریستی آنها سر دادن شعار “مرگ بر اسرائیل” است.
و اما در طرف دیگر قضیه ملایان صیغه‌ای پوزه آمریکا را به خاک مالیدند. چگونه؟
دیروز سه شنبه 7 مرداد 1399 ماکت ناو هواپیمابر آمریکا را با یک بلم موتوری کشیدند و آنرا آماج حملات موشکی خود قرار دادند. موشک‌ها به ناو هواپیمابر اصابت نکردند!. گویا بار دیگر اجنه و عفریتها مسیر سیر موشک‌ها را منحرف ساختند.. شگفتا!!.
ملایان مدعی اسلام و تشیع صفوی فقط درگیر کشتار، اعدام، فرقه گرایی، تفرقه‌افکنی، چپاول بنام دین، صیغه، خمس، ووو در منطقه هستند. آنها بانیان اصلی آشوب و جنگهای منطقه‌ای هستند. چین کمونیست کافر، مسلمانان اویغور ترکستان شرقی را در اردوگاههای کار اجباری و شستشوی مغزی به قتل می‌رساند اما آخوندهای نجس و خصوصا رهبر منحوس تشیع، خامنه‌ای پوپولیست و مدعی صدور اسلام ناب محمدی دست دوستی و اتحاد کمونیستها را فشرده‌اند. با روسیه و پوتین کمونیست نیز همچنین. ملایان نزول خوار صیغه پرست فاسد با تمامی کشورهای مسلمان اختلافات عمیق عقیدتی سیاسی دارند اما با کشورهای با سیستم سیاسی کمونیستی کافری چون روسیه، چین و ونزوئلا ارتباط صمیمانه و خالصانه برقرار کرده‌اند. این جرثومه های فساد و تباهی نسل‌ها حتی با دنیای آزاد غرب نیز مشکلات بنیادین دارند.
به هر کشور اسلامی چون یمن و عراق و لبنان پا نهادند آنرا به فقر و جنگ و کشتار و ویرانه کشاندند. خدا را شکر که اسرائیل خداباور شما را خوار و ذلیل کرده است که حتی نمی‌توانید سرتان را بالا بگیرید. دیدید که چگونه همین اسرائیل، فرماندهان تروریست سپاهی شما را در کنار آن حرم دروغین ساختگی (زینب رضی الله عنها که قبر ایشان در مدینه منوره است نه در سوریه و کنار یزید! ) تکه پاره کرد و حتی نتوانستید لام تا کام یک کلمه چیزی بگویید.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا