دیدگاه‌ها

ملایان دست پیش را گرفته‌اند که خود پس نیفتند

قاسم خزرجی (سنبل ارا)


یک رژیم خشن و اشغالگر اصطلاحی است که سفیر رژیم خشن و اشغالگر ایران در سوئد، همتای اسرائیلی خود را بوسیله آن مورد خطاب قرار داد.

در روزهای گذشته و در شماره اخیر روزنامه سوئدی “اکسپرسن” مقاله‌ای منتشر شده است تحت عنوان: «یک رژیم خشن و اشغالگر شایسته نصیحت به دیگران نیست»
در این مقاله، سفیر رژیم اشغالگر ایران به همتای خود، یعنی سفیر اسرائیل در سوئد اینچنین نوشت:
«برای رژیم‌های خشن و اشغال‌گر، عواقب انسانی سیاست‌ها مهم نیست و این، رسیدن به اهداف سیاسی را با هر روش و ابزاری توجیه می‌کند»
وی میافزاید: توصیه به منزوی سازی و محاصره مردم، روشی غیرانسانی است که از چندین سال پیش علیه ساکنان غزه (بزرگ‌ترین زندان روباز جهان با دو میلیون زندانی) إعمال میشود. اکنون نیز برخی به اروپا توصیه میکنند که همین روش را علیه ملت هشتاد میلیونی ایران إعمال کنند».

جملات کاملا درست و آزادی خواهانه سفیر ایران اشغالگر درد ۱۰۰ ساله مردم مرا احواز تداعی میکند.
ملتی که از سال ۱۹۲۵ تاکنون اسیر رژیم اشغالگر ایران شده‌اند، بیش از ۱۰ میلیون اسیر، در یک زندان روباز، دور نگه داشته شده از چشم جهانیان، و تحت بایکوت شدید رخدادهای داخلی و اخبار مربوط به جنایت‌هایی که در حق صاحبان ان می‌شود. ملتی مظلومتر از مردم غزه، ملتی که حق آموزش به زبان مادری خود و استفاده از لباس آبا و اجدادیشان سلب شده است چه رسد به حق تعین سرنوشت. ملتی که همه روزه مظلومانه در راه اهدافشان مسیح وار به صلیب کشیده میشوند و امثال این سفیرک نژادپرست آنها را شورشی و اغتشاشگر مینامند.
بله حرفهای این سفیرک کاملا صحیح است.
«یک رژیم خشن و اشغالگر شایسته نصیحت به دیگران نیست، رژیمی که هر روز ملت عرب، کرد، آذری، ترکمن و بلوچ را سرکوب می‌کند، هرگز حق نصیحت را ندارد. رژیمی که سوریه، عراق، بحرین و عربستان سعودی را به فرقه گرایی و آشوب میکشد هرگز شایسته نصیحت کردن دیگران نیست، رژیمی که در اروپا و آمریکا و آسیا دست به ترور مخالفان سیاسی میزند شایسته نصیحت کردن دیگران نیست.
بله آقای سفیر حرف شما کاملا درست است برای رژیم‌های خشن و اشغالگر، عواقب انسانیِ سیاست‌ها مهم نیست؛ و همین است که رسیدن به اهداف سیاسی را با هر روش و ابزاری توجیه می‌کند، انقلاب 57 ملل غیرفارس تحت اشغال ایران را دزدید و حال مانع از انقلاب مردم سوریه و عراق علیه منافعتان میشوید، مردم بحرین و عربستان سعودی و غزه را به کام مرگ میفرستید و از پیکر بیجانشان پیراهن عثمان علم میکنید.
راستی آقای سفیرک خُردمغز! از مسلمانان میانمار چه خبر؟!
شنیده‌اید چین کمونیست کافر بزرگترین شریکی که دست دوستی و اتحاد با او را فشردید، در حالیکه خود نسل کشی مسلمانان اویغور در ترکستان شرقی را براه انداخته است، از نسل کشی در میانمار بر ضد مسلمانان حمایت کرد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا