دیدگاه‌ها

نفت من کجاست !!!!

طبق گفته هایی صدا و سیما ایران که در سال ۵ ۹ میدان نفتی کشف کرده. که به گفته رژیم متجاوز گر به حریم الاحواز

این میدان نفتی از بستين تا به عميدية است یعنی چیزی حدود ۲۴۰۰کم. مربع است و ۸۰ مترعمق دارد به گفته این رژیم می توان ۵۳ میلیارد بشکه از این میدان نفتی استخراج کرد . ولی ایا این تمام حقیقت است !!!

به گفته محلی ها و مهندسین دلسوز احوازی این میدان در سال ۱۳۹۰ کشف شده و از ان میتوان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد بشکه نفت استخراج کرد ولی دلیل این همه دروغ رژیم چیست !!!

روحانی در سخنرانی خود تاکید کرده است که افزایش تنها ۱۰ درصدی از این میدان نفتی میتواند ۳۲۰ میلیارد دلار به درآمدهای ارزی کشور بیافزاید ایا بخشی از این پول حق این خاک نیست یا پول فرستادن از نفت این مردم فقیر به حزب الله و حوثی های یمن عصائب اهل حق ،کتائب حزبالله یا برای اقازادها است که در کانادا ،استرالیا یا اروپا به الواتی بگذرانند . این بخشی کوچک و ناچیزی است که این رژیم اخوندی از ما دزیده است . ایا ما حقی در این خاک نداریم چرا باید این همه جوان احوازی بیکار باشن و یا به خارج مهاجرت کنن چرا واقعا جواب گوی این همه چرای من کیست؟؟

ایا شما میدانستید که همین هور العضیم را همین رژیم متجاوز گر خشک کرده است به چه دلیل من به شما میگویم فقط برای استخراج کردن راحت نفت و دربدر کردن هزاران خانواده عرب احوازی و به اتش کشیدن به اموال ۱۰۰ ها دامدار و کشاورز که بدون اب زندگی انها منهدم شد و از بین بردن گونه های مختلف ماهی و پرندگان و این همه ضرر فقط و فقط برای دکل های خشکی است یعنی راحت تر دزدی کردن است آیا عرب هایی که در این مرز و بوم حق اجدادی انها هست هیچ حقی از این نفت ندارن این همه بیعدالتی و ظلم تا کی قرار است پا برجا بماند.

نوشته / ابو ماجد دلفی 2020/08/2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا