الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

بدون مدرک اعدام میکنند

تعدادی سلبریتی در مقابل توفان هشتگ #اعدام_نکنید، ایستادند.

بهنوش بختیاری بازیگر معلوم الحال سینما در توئیتر خود اظهار داشت: “اینها باید به سزای عمل کثیفشان برسند، اگر کسی بچه خودت را بکشد چه حسی داری؟ #اعدام_کنید.”

چهار شنبه 15 مرداد 1399 حکم باب میل این سلبریتی نظام فاسد اجرا شد. مصطفی صالحی از معترضان آبان 96 اصفهان در زندان دستگرد اعدام شد. مصطفی صالحی در جریان اعتراضات دی‌ماه 96 در شهر کهریزسنگ نجف آباد در استان اصفهان بازداشت و پس از پایان مراحل بازجویی به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده و در اواخر سال 97 در شعبه اول دادگاه کیفری یک اصفهان به ریاست قاضی(جنایتکار) مرادعلی نجف پور محاکمه شده است. (منبع: دویچه وله)

براستی روند دادرسی در بیدادگاههای نظام فاسد چگونه است؟

مصطفی صالحی 8 ماه پس از اعتراضات به اتهام واهی قتل یک سپاهی بازداشت شد.
او یک تعمیرکار خودرو بود و در هیچ گروه سیاسی عضویت نداشت. هیچ مدرکی دال بر قاتل بودن او در پرونده وجود ندارد و هیچ سلاحی نیز از او کشف نشده است. او قبل از بیدادگاه مدتی طولانی در شکنجه گاه اطلاعات زیر فشار شکنجه بود اما هرگز به اتهامات اعتراف نکرد.(bbc).

گرچه دادستان جنایتکار نجف آباد حتی قبل از برگزاری بیدادگاه فرمایشی او را “قاتل” خطاب می‌کرد، اما مصطفی صالحی در آن بیدادگاه کذایی تا لحظه آخر میگفت: من بیگناهم بروید یک شاهد یا مدرک بیاورید یا حداقل دوربین ها را چک کنید.

خطاب به تو سلبریتی معلوم الحال نظام فاسد، “اگر بچه تو را در چنین دادگاهی اعدام میشد، خودت چه حسی داشتی؟؟؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا