دیدگاه‌ها

اشک خمینی.. اشک تمساح

“محرم و صفر را زنده نگه داریم که با ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام زنده مانده است این مذهب تا حالا.. “

مذهبی که خمینی پوپولیست، این ملعون ابدی صحبت از آن میکرد، مذهبِ فقط 8 درصد از مسلمانان جهان است، شیعهٔ اثنی عشری. (البته اگر بتوان شیعه را جزئی از اسلام و مرتبط با آن دانست).
92درصد بقیه مسلمانان بر اساس نص صریح قرآن و دستور پیامبر عظیم الشأن اسلام اعتقادی به سالگردهای عزاداری ندارند. طبق اسناد تاریخی موجود در کتب همین شیعیان که به وفور یافت می‌شوند، اولین عزاداران همان اهل کوفه بودند که حسین بن علی(رضی الله عنه) را به قیام ترغیب کرده و سپس در دقیقه نود از پشت به او خنجر زده و در صحرای کربلا او را تنها گذاشتند. یعنی همان به تعبیر حسین بن علی: شیعیان!
آنها برای پاک کردن صورت مسئله و لکهٔ ننگ، خودشان را “توابین” یعنی توبه کنندگان نامیدند و شروع به عزاداری کردند. زینب(س) خواهر حسین بن علی با دیدن این جماعت گفت:
عجب!! شما همان شیعیان ما هستید که ما را می‌کشید سپس پشت جنازه ما راه رفته عزاداری میکنید؟!!!
جالب است بدانید که یزید بن معاویه از شیعیان علی بن ابی طالب بود و در رکاب او شمشیر میزد!.

بعد از آن و تا سیصد سال بعد برگزاری سالگرد عزاداری در فرهنگ مسلمانان(واقعی) دیگر بهيچوجه دیده نشد.
تا اینکه در سال 352 ه ق، شیعیان آل بویه در جغرافیای ایران برای اولین بار با هدف ایجاد “شور سیاسی” در شیعیان عزاداری را ابداع کردند و با کمک “شیخ صدوق” برای عزاداری ثواب فراوان و بیشماری نوشتند!!!.
پس از آن مغول‌های گرگ پرست، زنجیرزنی، فاطمیون نوحه خوانی، صفوی ها تیغ زنی، و قاجارها قمه زنی و گل و لجن مالی را به عزاداری افزودند تا اجر عظیم این عمل به مرزهای آسمان هفتم برسد!. و ورود این شیعیان به بهشت برین بدون حسابرسی در دستگاه عدل الهی آسان و میسر گردد. و البته بعد از عمری مال مردم خوری و آنهمه رباخواری، دروغ، زنا، تهمت، سب و لعن و نفرین خالص ترین یاران پیامبر و اتهام فحشا به زنان پیامبر، خمس، صیغه، غیبت و مال یتیم خوری و دزدی ووو موارد بیشمار دیگر… با ریختن چند قطره اشک و اهدای یک لوستر لوکس به بارگاه حسین و علی و زینب و رضا و واریز مقداری پول در ضریح آنها و مالیدن خودشان به ضریح، انتظار دارند تا در روز قیامت آنها را در صف شهدای بدر و احد جا بزنند و بدون حساب و کتاب وارد بهشت شده کنار حوریان آماده پذیرایی، آسوده بیاسایند.(پارتی بازی).

و تا امروز همین اعمال خرافی و بدعت‌های بیشمار انحرافی باعث تفاوت شیعیان از باقی مسلمانان واقعی و تداوم حکومت‌های بدعت گذار شیعی یا به تعبیر خمینی هندو، زنده نگهداشتن این مذهب (خرافی) شده‌اند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا