الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

سپاه تروریستی پاسداران مافیای زمین خواری

افشای طرح سپاە تروریستی پاسداران برای غصب ١ هزار و ٦٠٠ هکتار زمین پنج روستا در لرستان و دستگیری ساکنین این روستاها!


بنا به گزارشهای مردمی “شرکت کشت وصنعت فجر صفا” وابستە بە سپاە تروریستی پاسداران تلاش میکند زمینهای 5 روستای «شرف بستانرود» بخش ویسیان شهرستان چگنی خرم آباد در لرستان تحت اشغال ایران را غصب کند.

تاکنون دەها تن از ساکنین این روستاها تنها به دلیل آنکه زیر بار زمین خواری سپاە تروریستی پاسداران نرفتەاند، دستگیر و بە زندان مرکزی خرم آباد منتقل شدەاند. دستگیری کشاورزان و روستاییان به دلیل آنکه خواهان حفظ خانه و زمینهایشان هستند، برخلاف تمامی قوانین و موازین بین المللی است و خود جرم محسوب میشود. خانوادە زندانیان تاکنون چند بار با شعار “کشاورز در زندان است، زمین خوار در جولان است” در اعتراض بە دستگیری اعضای خانوادە خود مقابل گماشتهٔ نظامی ایران (استانداری) لرستان اشغالی تجمع کردەاند.

سپاە تروریستی پاسداران هر روز منازل ساکنین این روستاها را بە بهانەهای مختلف بازرسی و زن و بچەها را تحقیر و برای کشاورزان مزاحمت ایجاد می کند تا مردم بە فروش این مناطق راضی شوند.

پیش از آنکە سپاە تروریستی پاسداران شرکت کشت وصنعت خرم آباد را غصب کند و نام آن را بە شرکت کشت وصنعت «فجر صفا» تغییر دهد، صدها تن از ساکنین این منطقە با تمام مزایای شغلی در این شرکت مشغول بە کار بودند. اما سپاە تروریستی پاسداران با هدف غصب زمین های اطراف این شرکت، ابتدا شرکت را تحت عنوان خرید، غصب و سپس تمامی کارکنان را اخراج کرد.

تلاشهای کنونی دومین دور از طرح سپاە تروریستی پاسداران برای غصب روستاها و زمین های مردم است. در احواز العربیه اشغالی نیز، سپاە تروریستی پاسداران بواسطە بنیاد مستعضفان (مستکبران غارتگر) در تلاش است تا روستای ابولفضل را غصب کند.


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا