الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

از آغا محمد خان قاجار تا خمینی سیک

“بزرگترین جنایت که در جمهوری اسلامی شد و در تاریخ ما را محکوم می‌کند به دست شما انجام شده(تیم خمینی) و شما را در آینده جزو جنایتکاران در تاریخ خواهند نوشت.”

اینها بخشی از سخنان “حسین علی منتظری” در مورد کشتار تابستان سال 67 بود. نوک تیز پیکان سخنان او متوجه: مرتضی اشراقی گلپایگانی، ابراهیم رئیسی، مصطفی پورمحمدی، علی یونسی، حسینعلی نیّری و اسماعیل شوشتری است.

منتظری بدلیل مخالفت صریح با دستور خمینی، دجال هندی برکنار شد و در نهایت در حصر خانگی فوت کرد.

اما اعضایی که آنها را جنایتکاران تاریخ نامیده بود، تا به امروز هم در بالاترین سمت های مدیریتی بر جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی حکم می‌رانند؛ احکامی چون، بازداشت، زندان، شکنجه، مصادره اموال و در نهایت قتل و اعدام.

از رئیس قوه بیدادگاه قضائیه(قوه صدور اعدام) گرفته تا معاونت دیوان عالی باصطلاح کشور.
این آدمکشان بدستور مستقیم خمینیِ سیک در تابستان سال 1367 تعداد 4482نفر از مخالفین عقیدتی و سیاسی ولی فقیه سفاک را، اکثراً بدون محاکمه و بعضاً نیز طی محاکمات چند دقیقه‌ای از دم تیغ گذراندند.
در میان این اعدام‌ها دخترانی نیز بودند که ابتدا بدستور خمینی به آنها تجاوز جنسی شد تا بتوانند مسئله شرعی حرام بودن اعدام دختران، حل شده و اعدام گردند.

این اقدام، روح الابلیس خمینی سیک را پس از “آغا محمدخان قاجار” که به تجاوز، کور کردن و کشتار هشت هزار نفر در کرمان دستور داده بود، به دومین جنایتکار وحشی خونریز تاریخ معاصر جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی تبدیل کرد.

خالد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا