الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

پناهیان از کجا آورده است؟

ماجرای ملک 30میلیاردی علیرضا پناهیان

آخوند علیرضا پناهیان با نطق های جنجالی اش شناخته می‌شود. نطق هایی درباره دولت، مجلس، شفافیت، ثروت و عدالت که گاهی با تعابیری توهین آمیز خطاب به مسئولانِ دستچین شده اربابش خامنه‌ای، ایراد می‌شوند.

وی تریبون های زیادی در اختیار دارد و اغلب در صدا و سیمای میلی خامنه‌ای خائن و مراسمات رسمی مهم بعنوان سخنران حضور می‌یابد.
از مهم‌ترین موضوعاتی که وی در منبرهایش به آن می‌پردازد بحث “عدالت در جامعه اسلامی” است.
“ما زمان امام خمینی(مقبور) و مقام معظم رهبری(سفیه) فعلا در مراتب بسیار اولیه هستیم، خمس و زکات همش این نیست، در زمان ظهور امام زمان هرکس زکات ندهد گردنش را قطع می‌کنند..روایت داریم!.”

البته او از روحانیون(ابلیسیون) طرفدار “سرمایه و ثروت اندوزی” است که بارها نیز در دفاع از آنها سخن ها رانده است.
انتشار سندی از پروانه ساخت ملک شخصی پناهیان در سال 1390 نشان می‌دهد که علاقه اش به ثروت و سرمایه در محدوه سخنرانی نیست!.

این ملک در محدوه غرب تهران و در یکی از مناطق مرفه نشین سعادت آباد قرار دارد. این منطقه یکی از بام‌های شهر تهران بحساب می‌آید.
پناهیان این ملک را در سال 90 حدود دو نیم میلیارد تومان خریداری کرده است و پس از یکسال آنرا بصورت شراکتی با رضا مطلبی کاشانی، مالک “تک ماکارون” ساخته است، آنهم با جوازی که با همهٔ خانه‌های منطقه “متفاوت” بوده است.

پناهیان سپس به خانه‌ای دیگر در منطقه کوهسار سعادت آباد نقل مکان کرده است. او این ملک را هم فروخته و طبق اطلاعات فراز، ملکی 500 متری در خیابان طاهرخانی و در محدوده دانشگاه الزهرا خریده است.

پرسش اینست، پناهیان از چه راهی هزینه نجومی این املاک و زمین‌ها را تأمین کرده است؟!
او استاد دانشگاه و حوزه است. و از اواخر دهه 80 شمسی عمدتاً مسئولیت‌های فرهنگی داشته: نایب رئیس قرارگاه سایبری عمار که تندروترین نیروهای اقتدارگرا مثل حسین الله کرم و مهدی طائب در آن فعالیت کردند. حضور در معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هنر از دیگر مسئولیت‌های اوست.
بنابراین آشکار است که پناهیان به فعالیت‌های اقتصادی دیگری مشغول است…

شما را به یکی از سخنان گوهربار او دعوت می‌کنیم:

“ننگ است برای خانواده‌های مذهبی. ننگ است برای هیئت‌ها و مسجدها، از بس عُرضه ندارید برای پول درآوردن!”

او راست می‌گوید اینها عرضه ندارند تا همانند اسلاف خودش(سپاه و بیت رهبری) از راه‌های نامشروع مانند اختلاس، غارت، قاچاق کالا و حتی مواد مخدر وتجارت زنان و دختران پول دربیاورند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا