Uncategorized

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات کوردستان

ت

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات کوردستان تحت اشغال روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آیین‌نامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بی‌عملی و بی‌پاسخ ماندن وعده‌ها از سوی مدیریت شرکت دانستند.اعتراض به  شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود.

 دوشنبه  ۱ تیر ۱۴۰۵

سازمان ملی حمایت از زحمتکشان الاحواز #شغل https://alahwaz.com

https://t.me/adpffarsi

#ADPF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا