ت
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات کوردستان تحت اشغال روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود.
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
سازمان ملی حمایت از زحمتکشان الاحواز #شغل https://alahwaz.com
https://t.me/adpffarsi
#ADPF

