الاحواز

اينجا كوت عبدالله احواز اشغالی است

فاضلاب، سالهاست که خیابانها و معابر این منطقه را پوشانده و تا کنون هیچ اقدامی از سوی مسئولین خائن صورت نگرفته است.
حالا در کوت عبدالله کرونا و‌ فاضلاب دست به دست هم داده‌اند و از فروردین امسال با تلاقی آب و فاضلاب احواز، بخش کثیری از مردم هپاتیت گرفته‌اند اما به آنها هشدار داده‌اند، اعلام نکنید!

ایزدی، عضو شورای شهر احواز پایتخت اعلام کرد: یک سال و نیم قبل که اعلام کردم شهروندان 13 نقطه احواز در اثر تلاقی آب و فاضلاب به بیماری هپاتیت A گرفتار شده‌اند در شبکه بی‌بی سی مطرح شد و متأسفانه فرماندار با بنده تماس گرفتند، خیلی ناراحت بودند که چرا این صحبت ها را بازگو می‌کنید، هرحرفی را نباید بیان کرد!!!.

حالا در اوج وضعیتقرمزکرونا در الاحواز اشغالی و احواز پایتخت متاسفانه هپاتیت نیز اضافه شده است.

شوربختانه باید گفت فاضلاب و جوی‌های آلوده احواز تنها جایی است که کودکان احوازی در آنجا بازی می‌کنند!
بد نیست بدانید که؛ شهرهای جنوبی زیر سلطه و اشغال نظامی سپاه تروریستی پاسداران است و قرارگاه سازندگی(ویرانگری) خاتم الانبیاء در طی این چند سال بودجه هنگفتی را به بهانه انتقال آب شیرین به این مناطق به جیب زده است اما مردم همچنان از بی‌آبی و نبود آب مناسب آشامیدنی گلایه‌مند هستند.

و باز شوربختانه باید گفت از فروردین امسال تا به حال، 4 بچه یک تا سه ساله در جوی های فاضلابی کوی_سیاحی احواز افتاده و جان داده‌اند، فاضلابی که قرارگاه خاتم تمامی اعتبار و بودجه آنرا به جیب سرداران قاتل و غارتگر خود زده و اکنون پس از پنج سال همچنان اعلام می کند در حال طراحی پروژه است و استاندار(فرماندارنظامی) ضدعرب رشوه بگیر، شريعتى نیز هر ماه می گوید تا ماه دیگر تمام است.

برنامه نسل کشی خاموش ملت عرب و نابودی کامل خطهٔ اشغال شدهٔ الاحواز العربیه اشغالی از سوی ایرانیان اشغالگر همچنان به قوت خود باقیست.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا