الاحوازعکس و تعليق

افزایش قربانیان و مصدومان انفجار گاز شهری در منطقه عامری احواز

مقام‌های مزدور الاحواز العربیه اشغالی از افزایش جان‌باختگان و مصدومان انفجار گاز شهری در منطقه عامری احواز خبر می‌دهند.
ابراهیم قنبری، رییس آتش‌نشانی احواز، ظهر یکشنبه به رسانه‌های ایران اشغالگر گفت در پی انفجار گاز شهری در بازارچه عامری تاکنون چهار نفر کشته و ۹ نفر زخمی شده‌اند. او ساعاتی پیشتر تعداد تلفات را سه کشته و ۶ مصدوم اعلام کرده بود.
این در حالی است که خبرگزاری صداوسیما به نقل از فرهنگ کره‌بندی، رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور احواز از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن ۹ نفر دیگر خبر داده است.
بر اساس گزارش‌ها، این انفجار صبح یکشنبه در یک خانه دو طبقه در خیابان علوی۲ بازار عامری احواز پایتخت روی داد و بر اثر آن این ساختمان مسکونی کاملا تخریب شد. مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس، با تاکید بر اینکه علت دقیق حادثه هنوز مشخص نیست گفت: «برخی علت آن را نشت گاز اعلام کرده‌اند.»
بنابر گزارش‌ها، در پی وقوع این حادثه به واحدهای تجاری و مسکونی اطراف محل انفجار نیز خسارات عمده‌ای وارد شده و بازار عامری نیز پس از آن به حالت «نیمه‌تعطیل» درآمد.
رییس آتش‌نشانی احواز گفت که عملیات آواربرداری و جستجو برای افرادی که احتمالا زیر آوار مانده‌اند همچنان ادامه دارد.
به گفته او، در حال حاضر «ایمن‌سازی محل» توسط نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام است و طبق برآورد اولیه، تاکنون به شش واحد تجاری و سه واحد مسکونی آسیب وارد شده است.
بازار عامری، واقع در بافت تاریخی عامری، یکی از بازارهای سنتی و قدیمی شهر احواز پایتخت و در حاشیه رودخانه کارون است.
بر اساس گزارشهای دریافتی آخرین حادثه انفجاز گاز شهری در احواز پایتخت در یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در شهرک گل‌های این شهر روی داده بود که یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
انفجار در بازار عامری احواز پایتخت یک روز پس از انفجار در یک واحد صنعتی در نزدیکی تهران روی داد.
حسن کوه‌نشین، مدیر شهرک صنعتی «شمس‌آباد» در شهر ری، روز یکشنبه گفت که این انفجار عصر شنبه روی داده و دو کشته برجای گذاشته است.

سلسله انفجارها و آتش سوزی های مشکوک از مناطق جنگلی به مناطق صنعتی و جدیدا به مناطق مسکونی کشیده شده است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا