دیدگاه‌ها

مینو محرز، جنایتکاری از جنس طبابت

اعتراف به صدور جواز فوت کرونا به اندازه ۴۵ سال طبابت توسط مینو محرز، مدافع تولید واکسن برکت و از محققان اصلی تولید این به اصطلاح واکسن خطرناک

مینو محرز، پزشک یا متخصص جنایتکار صادرکننده جواز فوت کرونا و مدافع تولید واکسن برکت. این اعترافی است که خود وی می‌کند: «طی ۴۵ سال کار طبابت آن‌قدر جواز فوت صادر نکرده بودم که در پیک پنجم کرونا صادر کردم.»
این فرد محقق اصلی تیم تولید واکسن برکت و یکی از دست‌اندرکاران فروش این واکسن تایید نشده است.

مینو محرز می‌گوید: «هنوز هم از واکسن برکت دفاع می‌کنم.»

مرگ ۱۴تن در باقرآباد قم طی یک هفته پس‌از تزریق واکسن برکت و واکسن چینی یکی دیگر از شاهکارهای این متخصص جنایتکار پزشکی است.

او که اسم پزشک را یدک می‌کشد، یکی از پزشکان توجیه کننده سیاست‌های مرگبار کرونایی ولی فقیه در دوران کرونا است. او به‌رغم ترک این پست، همچنان از این سیاست دفاع می‌کند.

او می‌گوید: «در پیک پنجم واقعا وضعیت وحشتناکی را پشت سر گذاشتیم.‌ شخصا طی ۴۵ سال کار طبابت آن‌قدر جواز فوت صادر نکرده بودم که در آن ایام انجام دادم، بدترین تجربه بود و متاسفانه فوتی‌های زیادی داشتیم.»

او به علت اصلی کشتار کرونایی، یعنی تایید واکسن برکت توسط خودش اشاره‌ای نمی‌کند.
بلکه با فریبکاری که از اربابان خود یعنی آخوندهای درباری بازمانده از دوران صفوی یاد گرفته است، برای مردم نسخه زدن ماسک و شستن دست و رعایت فاصله اجتماعی را می‌پیچد!!.

در تاریخ ۱۸ مرداد سال جاری، مینو محرز در جواب اینکه علت دور ریخته شدن بیش از یک میلیون دوز واکسن برکت، پیدا شدن ویروس زنده در بخشی از این به اصطلاح واکسن‌ها بوده است، آن را شایعه و صحبت‌های نادرست توسط افراد ضد واکسن و مخالف واکسن خوانده بود.

در تیرماه نیز اقتصاد نیوز از قول او می‌نویسد: «من واقعا متاسفم. در شرایطی که ۸۰ میلیون نفر باید واکسینه شوند و این در حالی است که میزان پوشش واکسیناسیون در ایران جعلی پایین است.

البته منظور وی از واکسیناسیون، واکسن‌های خارجی نیست، بلکه همان واکسن برکت است.

از عملکرد این به‌اصطلاح پزشکان و همدستی آشکار آنها با ولی فقیه و برنامه‌ریزان جهانی کشتار مردم(گلوبالیستها و بنیاد راکفلرها و بیل گیتس) در توجیه مرگ و میر‌های وحشتناک بعد از تزریق هر نوع واکسنی بسیار می‌توان گفت.

روزی که آنها باید جواب بدهند که با سوگندهای پزشکی خود چه کردند نزدیک میشود.


ابوفهد الأحوازی

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا