دیدگاه‌ها

برای «اداره مردم» نیازمند رویکرد نظامی و غیرنظامی هستیم

روز دوشنبه مصاحبه‌ای از محمدرضا باهنر، فعال اصول‌گرا منتشر شد که نگرانی حکومت از انقلاب مجدد را نشان می‌داد. در همین راستا، سردار تروریست غلامرضا جلالی گفت که حکومت نیازمند راهکارهای نظامی و غیر نظامی برای کنترل مردم است.
همچنین، جواد امام، از نزدیکان محمد خاتمی نیز معتقد است در وضعیت هشدار جدی برای وقوع مجدد اعتراضات مردمی قرار داریم.

رئیس سازمان تروریستی پدافند غیرعامل در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور(ایران جعلی) و شورای پدافند غیرعامل استان‌ها گفت که به‌صورت خیلی خلاصه «تهدیدات، مردم‌محور شده‌اند» و اینطور ادامه داد که «اداره مردم در شرایط بحران یک ضرورت است».
سردار تروریست جلالی در این نشست که در حضور سرلشکر باقری، رئیس مزدور ستاد کل نیروهای مسلح و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور(ایران جعلی) برگزار شد گفت که در یک الگوی جامع دفاعی هم نیازمند رویکرد نظامی و غیرنظامی برای اداره مردم هستیم.
در همین راستا، جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس بنیاد باران در مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد و با اشاره به افزایش نارضایتی مردم نسبت به آبان ۹۸ گفت که احتمال تکرار اعتراضات سال گذشته و واکنش از سوی مردم وجود دارد. او تأکید کرد: «عده‌ای از مردم شغل خود را از دست‌ داده‌اند، تعدادی درآمدشان کاهش چشمگیر داشته و از سوی دیگر تورم افسارگسیخته باعث افزایش نارضایتی‌ها شده است و دولت هم نتوانسته در خصوص مسئله تحریم، کسری منابع و فشارهای معیشتی اقدام جدی صورت دهد.»
در نهایت وی معتقد است دولت باید راهکاری برای جلوگیری از بروز اعتراضات مجدد را در دستور کار قرار دهد. او در ادامه افزود که با توجه به عدم شکل‌گیری یک دورنما و امید به بهبود (زندگی) در میان مردم، شرایط برای دولتمردان به‌ مراتب سخت‌تر از سال گذشته است.

روز گذشته، محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس پیشین مجلس شورای ضد اسلامی و از چهره‌های منافق اصول‌گرا در مصاحبه‌ای نسبت به خطر انقلاب هشدار داد و گفت که اگر قاطبه مردم به اعتراضات آبان سال گذشته می‌پیوستند احتمال انقلاب وجود داشت. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سه پارامتر «ناکارآمدی، سوءاستفاده و رانت‌خواری و دزدی، و عدم پاسخگویی به مطالبات مردم» معتقد است که دولت در ماجرای بنزین رفتار خردمندانه نداشت.

مجموع این اظهارات که هراس شدید رژیم از انقلاب مردمی را منعکس میکند، بازخورد دو جلسه محرمانه رهبر فرقه گرای ج. ا. و شیاد بنفش، روحانی هستند.

چندی پیش خامنه‌ای دیکتاتور پس از هشت ماه پنهان شدن در کاخ خود، جلسه‌ای را با نام گمراه کنندهٔ “کنترل بحران کرونا” را تشکیل داد، در این جلسه که بجای حضور وزیر بهداشت و متخصصان پزشکی، سران اول امنیتی و انتظامی حضور داشتند، بر نحوه چگونگی کنترل اعتراضات پیش رو و سرکوب بیشتر مردم بحث شد. این جسله همزمان بود با برگزاری جلسه رئیس جمهور، روحانی شیاد با وزیر باصطلاح کشور. هدف هر دو جلسه بررسی و ارائه راهکارهای مقابله با انقلاب پیش رو توسط مردم در آینده نزدیک بود.
اگر هدف از برگزاری این دو جلسه پیشگیری و کنترل بحران کرونا باشد، چرا بجای وزیر بهداشت و سایر متخصصان پزشکی، سران امنیتی و نظامی حضور داشتند؟!
حقیقت آنست که نظام فاسد جمهوری ضداسلامی سقوط خود را احساس کرده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا