جغرافياي ايران جعليجهان

تعداد جان باختگان کرونا در جغرافیای جعلی موسوم به ایران چهار برابر آمار رسمی دولت است.

خبرگزاری “ان بی سی” ایالت متحده آمریکا درباره عدم صداقت رژیم ایران درخصوص آمار مبتلایان و فوتی‌های کویید۱۹ نوشت:

چرا میزان مرگ و میر در ایران( جغرافیای جعلی موسوم به ایران )، در اثر ابتلا به کروناویروس بیشتر از سایر کشورها است؟

پزشکان ایران با توجه به “آمار اعلامی غیر واقعی مرگ و میر کویید۱۹” از رژیم اشغالگر ایران می‌خواهند که در مقابل شیوع کروناویروس قاطع عمل کند.

یکی از اعضای شورای عالی نظام پزشکی رژیم اشغالگر ایران می‌گوید، تعداد کشته‌ها در ایران ( جغرافیای جعلی موسوم به ایران ) از ویروس کروناویروس سه تا چهار برابر آمار رسمی منتشر شده توسط دولت است ، پزشکان ایرانی طی اخطاری از رهبران سیاسی رژیم اشغالگر ایران می‌خواهند تا اقدامات جدی‌تری برای مهار بیماری همه گیر انجام دهند.

این اظهاراتِ حسین قشلاقی، عضو شورای عالی نظام پزشکی رژیم اشغالگر ایران به دنبال یک سری بیانیه‌ها و اخطارنامه‌های نظام پزشکی رژیم ایران از ماه مارس به دولت، مبنی بر لزوم اجرای توصیه‌های بهداشتی و درخواست تأمین منابع بیشتر برای کادر پزشکی در خط مقدم بحران، عنوان شده است.

در نامه‌ای که روز سه‌شنبه ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ خطاب به رئیس‌جمهور حسن روحانی منتشر شد ، نظام پزشکی رژیم اشغالگر ایران با اشاره به “آمار اعلامی غیر قابل قبول میزان مرگ و میر کویید۱۹” با لحنی جدی خواستار اقدام فوری و هماهنگ در دولت شد و گفت: “بدون اقدام قاطع ، ما نمی‌توانیم گسترش شیوع کروناویروس را كنترل كنیم.”

بر اساس این اخطارنامه‌ی پزشکی برای مهار کروناویروس ، دولت همراه با مقامات نظامی و انتظامی ، باید اقدامات لازم را انجام دهند و آزمایشات و ردیابی تماس‌های افراد مبتلا را گسترش دهند.

نظام‌پزشکی در این اخطارنامه می‌گوید ، در حال حاضر ، بیماران به دلیل عدم تشخیص به موقع، با وضعیت وخیم مواجه می‌شوند. این متخصصین نوشتند که ۴۰ تا ۵۰ درصد از کسانی که در بیمارستان از طریق COVID-19 می‌میرند می توانند زودتر تشخیص داده شوند و نجات یابند.

در این نامه همچنین از دولت خواسته شده تا ایمنی کارکنان پزشکی خسته را تأمین کرده و “دستمزد عقب افتاده آنها” را نیز پرداخت نماید.

از زمان بروز همه‌گیری در ماه فوریه ، رژیم اشغالگر ایران با درخواست‌های مداوم درمورد افشای مقیاس واقعیِ بحران کویید۱۹ روبرو بوده است اما نظرات قشلاقی و همچنین یک مقام عالی رتبه وزارت بهداشت در این‌خصوص بسیار غیرمعمول بود و این شک را که دولت برای کنترل کروناویروس واقعا تلاش نمی‌کند، تقویت نمود.

اما، چرا میزان مرگ و میر در جغرافیای جعلی موسوم به ایران، در اثر ابتلا به کروناویروس بیشتر از سایر کشورها است؟

خبرگزاری رژیم اشغالگر ایران مهر به نقل از “قشلاقی” گفته است كه آمارهای میدانی، داده‌های كادر پزشکی، “تعداد مشخص دفن شده‌ها” و آزمایش‌های مثبت Covid-19 نشان می‌دهد كه تعداد فوتی ها بسیار بیشتر از آن است كه دولت اعلام كرده و می‌کند.

به گفته قشلاقی ، وزارت بهداشت اسامی خیلی از قربانیان را به لیست رسمی اضافه نمی کند
۳۰ اکتبر ۲۰۲۰

 

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا