الاحوازجغرافياي ايران جعليجهان

اسير حبیب اسیود توسط رژیم اشغالگر ایران در ترکیه ربوده شد

مزدور مجتبی یوسفی، عضو مجمع نمایندگان شمال الاحواز اشغالی(مزدوران رژیم در الأحواز) تایید کرد اطلاعات سپاه پاسداران(تروریست)و وزارت(ترور) و اطلاعات، حبیب فرج‌الله چعب معروف به «حبیب اسیود»، از رهبران حرکت النضال(رزمندگان آزادی الأحواز)، گروه‌ مخالف نظام ایران(اشغالگر) ، را به تهران منتقل کرده‌اند.

این نماینده(مزدور) مجلس رژیم فارس اشغالگر روز یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه در گفت‌وگو با پایگاه خبری «خانه ملت» اشاره کرد بازداشت و انتقال رهبر پیشین کمیته اجرایی جنبش الاحواز به تهران از سوی اطلاعات سپاه پاسداران(تروریستی) و وزارت(ترور) و اطلاعات صورت گرفته و قرار است پس از بازجویی برای او «اشد مجازات»(صدور حکم باطل)در نظر گرفته شود.
این مزدور رژیم ایران اشغالگر هر گونه مشکل و اختلاف میان اقوام(خواسته ملل غیر فارس برای آزادی از اشغالگری فارس)،‌ مذاهب و ادیان در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران را نیز رد کرد!!.

پیشتر العربیه به نقل از کمیته اجرایی جنبش الاحواز اعلام کرده بود رژیم ایران(اشغالگر) با همکاری یک کشور ثالث اسیود را ربوده است.
برخی منابع گفته‌ بودند آنکارا اسیر اسیود را در مقابل دو رهبر «پ‌ک‌ک» به ایران اشغالگر تحویل داده است.

لازم به ذکر است که هدی هواشمی، همسر “اسیر حبیب اسیود”، تایید کرد که همسرش در ترکیه ربوده شد. او اشاره کرد وزارت خارجه سوئد گفته سرنوشت اسیود را پیگیری می‌کند.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا