دیدگاه‌ها

ماجرای خواب رفسنجانی

حتما ماجرای معروف خواب رفسنجانی و رهبر شدن آیت الابلیس خامنه‌ای را شنیده‌اید. حال ادامه ماجرا:

در خرداد 68 مجلس خبرگان، خامنه‌ای پوپولیست را[تنها وتنها] با استناد به نقل قول رفسنجانی از خمینی (لعنة الله علیه و الملائکة علیه الی الأبد) مبنی براینکه علی خامنه‌ای ولی فقیه دوم باشد، او را به رهبری مادام‌العمر جغرافیای سیاسی – جعلی موسوم به ایران منصوب کرد.
بیش از سه دهه پس از آن علی خامنه‌ای جنایتکار همچنان در تلاش مزبوحانه ای است تا صدق کلام کذب رفسنجانی و مشروعیت نامشروع رهبری اش را اثبات کند. رهبریی که هیچیک از ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران آنرا نه می‌خواهند و نه پشیزی آنرا قبول دارند.
در تازه‌ترین مورد و از سلسله بازیهای مضحک، وبسایت علی کذاب خامنه‌ای، یک فایل صوتی از وی منتشر کرده که در این فایل خودِ خامنه‌ای کذاب مدعی است آیت الشیطان مقبور خمینی ملعون پیش از هلاکتش به او گفت: “نه اینجور نیست.. شما رهبر بشوید!!!”.
در اینجا دو نکته اساسی پیش میاید:
اوّلاً، چرا خمینی مقبور از طرفی در وصیت نامه کذائیش تأکید می‌کند که هیچ نقل‌قولی جز “صوتی و تصویری” یا دست‌خط تأیید شده‌اش “سندیت ندارد”؟!

و از سوی دیگر موضوع مهم جانشینی اش را (فقط و فقط) در مجالس بَزم شخصی و درگوشی به رفسنجانی و خامنه‌ای و افرادی که امروز مرده‌اند گفته است؟؟؟
ادعای رفسنجانی در مجلس: امام جمله‌ای دربارهٔ آقای خامنه‌ای گفت.. سندش منم!

ثانیاً آیا علی خامنه‌ای کذاب فراموش کرده است که در لحظه انتخابش وانمود می‌کرد از انتخاب شدنش شگفت زده شده و از زیر عینک‌هایش اشک شوق می‌ریخت؟؟!!

دروغگو کم حافظه است

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا