الاحوازجغرافياي ايران جعلي

غرامت جنگ یا احتکار مواد غذایی؟!

در این مقال قصد ندارم تا از حکومت اشغالگر ایران دفاع کرده یا آنرا از چیزی مبرا کنم. هدف تنها برملا ساختن یک واقعیت است که بسیاری افراد یا به عمد(بدلیل ناسیونالیسم فارسی) از آن چشم پوشی می‌کنند یا از آن ناآگاهند.

چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی کلیپها و خبرهایی دست به دست شدند که در آنها تصاویری از انبار کردن و دپوی بسیار زیاد مواد غذایی توسط دولت شیاد بنفش روحانی دیده می‌شد. اخبار زیادی هم مبنی بر (احتکار!!) این اقلام غذایی توسط دولت اشغالگر ایران با هدف گران‌تر شدن آنها نوشته شد. اما حقیقت چیز دیگری است. سران جمهوری ضداسلامی آنچنان که فکر می‌کنید احمق و کودن نیستند تا آن انبوه مواد غذایی را جلوی انظار شما و موبایل‌هایتان در اماکن بدون پوشش(برای احتکار!!) انبار کنند تا افرادی بتوانند فیلم گرفته و آنرا علنی سازند و آبروی نداشته جمهوری ضداسلامی را بیش از پیش ببرند!

در حقیقت این مواد غذایی، بخشی از غرامت جنگ هشت ساله ایران و عراق هستند. ایران اشغالگر در طول دوره ۸ سال جنگ تحمیلی علیه عراق مقصر شناخته شد. از ۸ سال جنگ، ۷ سال آخر آن طبق قوانین سازمان ملل، ایران مقصر اعلام شده است. به این دلیل که بعد از فتح المحمره توسط ایران اشغالگر، صدام حسین بارها و در طول جنگ تقاضای صلح نمود و قطعنامه‌های صلح (479،514،522،540،552،558، 582،588، و 598حاوی زهر برای خمینی) صادره از سوی سازمان ملل را که در آن دولت وقت عراق متعهد شده بود خسارت جنگ را به ایران پرداخت نماید، پذیرفته بود. اما خمینی دجال بخاطر برخی مسایل سیاسی که در آنزمان درگیر آنها بود( تظاهرات مدنی و سیاسی مردم در تهران و اصفهان و تبریز و مشهد و الاحواز اشغالی، کردستان اشغالی) ترجیح داد جنگ را با “شعار جنگ تا فتح کربلا و راه قدس از کربلا می‌گذرد” ادامه دهد. هدف وی تثبت هرچه بیشتر پایه‌های نظام خونخوارش در خلال جنگ و سرکوب مردم و همه مخالفین بود.

در طول سالهای جنگ بارها صدام حسین اعلام صلح کرد و پرداخت غرامت به ایران را پذیرفت. اما در هر بار خمینی و دارو دستهٔ جنایتکار او (اراذل و اوباش سپاه تروریستی پاسداران و رفسنجانی مقبور) نمی‌پذیرفتند.
آیت الله مرتضی مطهری بعد از آزادسازی المحمره و به عقب راندن نیروهای عراقی به پشت مرزها، اعلام کرد که
“از این لحظه ببعد هر سرباز ایرانی که در خاک عراق کشته شود، شهید نخواهد نبود (چون یک متجاوز است) به این علت که هم اکنون ما از موقعیت دفاعی به حالت هجومی و متجاوز تبدیل شده‌ایم. ما دشمن را از خاک خودمان بیرون کرده‌ایم و دیگر دلیلی ندارد به این جنگ ادامه دهیم.”
بعد از آن صدام حسین برای دفاع از خاک خود بارها از سلاح شیمیایی استفاده کرد و برخی اسرای ایرانی را تیرباران می‌کرد. چون متجاوز بودند. (به تلافی تیرباران اسرای عراقی توسط خلخالی در ایران اشغالگر در گورستانهای دست جمعی المحمرهٔ احواز اشغالی). در همین سالها بود که صدام آن جمله معروف خود را بر زبان راند: “پس آنقدر جنگ را ادامه میدهیم تا اینکه خودشان اینبار قطعنامه را بپذیرند.”
و این شد که خمینی منفور هندی قطعنامه ۵۹۸ را امضا کرد و به قول خودش جام زهر صدام رو نوشید.
بعد از جنگ خلیج عربی و سقوط صدام حسین توسط آمریکا، دولت جدید عراق خسارت یکسال اول جنگ را به ایران اشغالگر پرداخت کرد و مقرر شد ایران اشغالگر بخشی از خسارت‌های ۷ سال آخر جنگ را بصورت فروش اقلام خوراکی زیر قیمت جهانی و بعضاً مجانی! و فروش دیزل(مشتقات نفتی) بصورت زیر قیمت و بعضاً مجانی بپردازد. اکنون نیز فروش نفت(نفت مسروقهٔ احواز اشغالی) با سی درصد تخفیف و گاهاً مجانی به عراق در حال انجام است. همچنین ایران اشغالگر، اورهال(overhaul) کردن مجانی هواپیماهای عراقی، مانند سوخو ۲۵ و میگ ۲۳ را در دوران جنگ عراق با داعش، بر عهده گرفته بود. همچنین در دوره‌های مختلف انتخابات مجلس عراق و انتخابات ریاست جمهوری، هزینه تبلیغات نامزدهای عراقی بطور صددرصد بعهده ایران اشغالگر بوده‌اند. اینها بخشی از پرداخت غرامت جنگ 8سالهٔ ایران اشغالگر علیه عراق است.

چرا جمهوری ضداسلامی هیچ واکنشی نسبت به این حجم عظیم فیلم‌ها و اخبار مربوط به (احتکار) اجناس اساسی نشان نداده است؟
و چرا واقعیت پرداخت غرامت جنگ تحمیلی خمینی بر علیه صدام را بشدت پنهان می‌کند؟
ساده است، جمهوری ضداسلامی از پخش اخبارِ با عنوانِ “احتکار” استقبال می‌کند. چون افکار عمومی را از اصل موضوع منحرف می‌سازد.

بله، جنگ توسط خمینی و دارودسته جنایتکار اهریمنی او بر تمامی مردم جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران تحمیل شد، فرزندان و زنان و کودکان شما را به اسم دفاع از اسلام و انقلاب، بخاک و خون کشید و نام آنها را برای تسلی خاطر خانواده‌های داغدیده، “شهید” گذاشتند. ثروت‌های مردم را به باد داد تا پایه‌های حکومت اشغالگرانه و شیطانی خود را تحکیم بخشند. اگر واقعیت “پرداخت غرامت جنگ” برملا شود، این نظام حتی جوجه بسیجیهای خود را نیز از دست خواهد داد.
کمی تفکر درباره موضوع غرامت جنگ، بسیاری از واقعیت‌های پشت پرده را برای نیروهای مزدور همین رژیم برملا خواهد ساخت.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا