جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

زینب جلالیان به مکانی نامعلوم منتقل شد

شبکه‌ی حقوق بشر کردستان از انتقال زینب جلالیان به مکانی نامعلومی خبر داد. به گفته این منبع، ساعاتی پیش گروهی از ماموران امنیتی رژیم اشغالگر ایران با مراجعه به بند زنان کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه کردستان اشغالی، زینب جلالیان، زندانی سیاسی کُرد محکوم به حبس ابد را بدون هیچ توضیحی از این زندان به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

زینب جلالیان از ۱۱ اردیبهشت سال جاری با انتقال‌های پیوسته به زندان‌های قرچک ورامین، بهداری زندان اوین، زندان مرکزی کرمان فلات مرکزی <<جغرافیای جعلی موسوم به ایران>> و زندان دیزل‌آباد کرمانشاهْ کردستان اشغالی روبه‌رو شده است.
وی پس از ورود به زندان قرچک ورامین، به کرونا مبتلا شد. روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه، به‌دلیل تنگی نفس شدید به بهداری زندان منتقل شد و مسئولان با وجود بیماری‌های متعدد زمینه‌ای او، بنا به دستور وزارت اطلاعات رژیم اشغالگر ایران از انتقال او به بیمارستان خودداری کردند.
پس از نگهداری زینب جلالیان و تعداد دیگری از زنان زندانی مبتلا به کرونا در قرچک ورامین در یک اتاق مجزا، علی جلالیان اعلام کرد که از طریق یک پیامک مطلع شده است که پرونده‌ی جدیدی برای فرزندش در شعبه‌ی ۱۰۱ دادگاه جزایی گشوده شده است و از طرفی دخترش برای قبول اعتراف اجباری مقابل دوربین، تحت فشار است.

زینب جلالیان که به‌دلیل بیماری ناخنک چشمی در خطر از دست دادن بینایی قرار دارد، طی ۷ ماه گذشته، بارها درخواست انتقال به زندان خوی را داشته است.
۱۰ نوامبر ۲۰۲۰

 

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا