جغرافياي ايران جعليجهان

معاون وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره همکاری‌های امنیتی و جلوگیری از اقدامات رژیم تروریستی واشغالگر ایران به خاورمیانه می‌رود

معاون وزیر خارجه ایالات متحده در امور سیاسی-نظامی قرار است با سفر به امارات متحده عربی، عربستان سعودی، بحرین، و اسرائیل، با مقام‌های ارشد این کشورها درباره توسعه همکاری‌های امنیتی و روابط تجاری دوجانبه در حوزه دفاعی، که امنیت مشترک بین دو طرف را ارتقا می‌بخشد، گفت‌وگو کند.

دفتر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد، سفر کلارک کوپر به منطقه از ۲۵ ابانماه آغاز می‌شود. آقای کوپر ابتدا در ابوظبی درباره تقویت مشارکت امنیتی دو کشور و فروش تجهیزات دفاعی پیشرفته با هدف جلوگیری از اقدامات رژیم تروریستی واشغالگر ایران و عوامل نیابتی آن در منطقه، با مقام‌های اماراتی گفت‌وگو خواهد کرد.

وی ۱۷ و ۱۸ نوامبر در ریاض با مقام‌های ارشد سعودی، و دو روز بعد از آن در منامه با مقام‌های بحرینی در همین زمینه گفت‌وگو خواهد کرد. معاون وزیر خارجه آمریکا سپس راهی اسرائیل خواهد شد و در طول اقامت خود تا ۲۲ نوامبر، با مقام‌های سیاسی و امنیتی این متحد کلیدی واشنگتن در خاورمیانه دیدار خواهد کرد.
۱۵ نوامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا