جهان

نتانیاهو: ایران (رژیم اشغالگر ایران) باید با یک تهدید نظامی جدی روبرو شود

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با توصیف دوباره رژیم اشغالگر ایران ، به عنوان بزرگترین تهدید علیه اسرائیل سرکوب اعتراضات در ایران (جغرافیای ایران جعلی)، ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین و اقدامات نظامی در منطقه را اجزای کارنامه رژیم ایران(رژیم اشغالگر ایران) توصیف کرد.

بنیامین نتانیاهو روز گذشته جمعه ۲۲ سپتامبر ، در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل سخن می‌گفت تاکید کرد که <<تا من نخست‌وزیر اسرائیل هستم، نخواهم گذاشت ایران (رژیم اشغالگر ایران)به سلاح هسته‌ای دسترسی پیدا کند>>.

نخست‌وزیر اسرائیل در حالی که از اعضای هیات نمایندگی ایران (رژیم اشغالگر ایران) هیچکس در سالن سخنرانی حضور نداشت، با توصیف رژیم ایران (رژیم اشغالگر ایران) به عنوان <<پشه‌ای افتاده در سوپ>> گفت که این رژیم شاخک‌های تروریستی خود را در کل منطقه جهان گسترده است و حتی تلاش کرده است که وزیر خارجه (سابق) آمریکا و مشاور (سابق) امنیت ملی این کشور را ترور کند.

او با توصیف معترضان در ایران (جغرافیای سیاسی موسوم به ایران) به عنوان <<شرکای واقعی صلح>> خواست که تحریم‌ها علیه ایران (رژیم اشغالگر ایران) در ارتباط با پیشبرد برنامه هسته‌ای تشدید شود.

امير احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
23/09/2023

https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا