دیدگاه‌ها

جغرافیای سیاسی موسوم به ایران بالاخره به سرنوشت یوگسلاوی می‌پیوندد

فارسها در ذهن خود داستان می سازند، و در عالم خیال به خیالپردازیهای مافوق تصور انسان دست میزنند، و برای خود هویتی کاذب می‌تراشند، و در نتیجه کورش خونریز بدنام را بانی حقوق بشر می‌پندارند و شعر بنی آدم را بر سر در سازمان ملل می‌بینند و شعر چو ایران نباشد را می‌سراید و به فردوسی نسبت میدهند و انیشتین بزرگ را شاگرد دکتر حسابی و فیروز نادری کارمند دون پایه و موقت ناسا را دانشمند ارشد ناسا در امور کهکشانها به حساب می‌آورند، و اپوزسیون باورمندشان به این داستانها نسبت به واقعیتهای موجود نابینا میشوند.

چه عواملی در داخل این جغرافیای جعلی فراهم شده تا بسوی یوگسلاوی شدن پیش رود؟

بعد از آنکه قدرتهای جهانی تصمیم گرفتند قدرت حکومتی، اقتصادی و نفتی عظیم “دولت و سرزمین عربی الاحواز” را بدست اقلیت قوم فارس بسپارند، در اثر این حادثه غیر قابل تصور و در اثر تغییر سیاست ژئوپولتیک جهانی، قوم مهاجم فارس به قدرت دست یافتند. جامعه فارسی بدون پشتوانه علمی، هرگز قادر به تولید علم نیست ولی در عوض تحصیل کردگان آن در اثر رفاه غیر منتظره به تاسیس مجامع داستانپردازی، تاریخ نویسی و شاهنامه خوانی روی آوردند، و در عالم نئشگی و مستی و دنیای هپروت به حالت روانی Mandela Effect یا “حافظه کاذب” مبتلا شدند و با خیالبافی، اتفاقاتی که نیافتاده اند را صورت واقعی بخشیدند و با خاطرات کاذب برای اتفاقات نیفتاده در ذهن خیالپرداز خود داستان‌های مالیخولیایی ساختند، و در عالم خیال به خیالپردازیهای مافوق تصور بشر دست می‌زنند، و برای خود هویتی کاذب می‌تراشند[ بگذریم از هویت‌های تاریخی و فرهنگی مللی چون ترکها، عربها و.. که توسط فارسها سرقت رفته و بنام خودشان ثبت میکنند] و به آنها مانند وحی مُنزل باور می کنند و در نتیجه و مسخره تر از همه، کورش پست خونریز را بانی حقوق بشر می‌پندارند و شعر بنی آدم را..

این قوم فراموش کرده که ۴۲ سال است که یک عجوزه ماقبل تاریخی بنام احمد جنتی با ۱/۵ متر قد و ۳۵ کیلو وزن و ۹۵ سال سن، قبل از انتخاب رئیس جمهورشان و نمایندگان مزدور مجلس شان، بجای هشتاد میلیون نفر دیگر تصمیم میگیرد، که چه کسی حق دارد کاندید بشود و چه کسی نشود. و چطور ممکن است این ملت‌های بزرگ با تاریخی این‌چنین درخشان، در دست یک عجوزه، عاجز مانده باشد؟

بدبختانه این حالت روانی Mandela Effect یا حافظه کاذب را بصورت گسترده به سیستم آموزشی هم وارد کردند، و بتدیج همه مردم از کودکی اینطور بار آمده‌اند که گویا فارسها، مردم عجیب و غریب و استثنائی هستند که لنگه آنها در دنیا پیدا نمیشود. این قوم وحشیِ مهاجمِ سارقِ هویت و ثروت ملل غیرفارس اینقدر در تعریف و تمجید از خود اغراق کرده است که موقعیت واقعی خود را فراموش کرده، و اینقدر جرأت پیدا کرد که شروع کردند بولدزر وار فرهنگ و زبان دیگر ملل را شخم بزنند تا بجایش لهجه فارسی معجول بکارند، تا بتوانند زبان و فرهنگ دیگر ملل را محو و نابود کنند، البته خیلی از زبانها را هم نابود کردند، ولی غافل از این بودند که ترکها و عرب‌ها و بلوچ‌ها و کردها برایشان لقمه خیلی بزرگتر از دهانشان بود. امروز عرب‌ها همانند لقمه بزرگی در گلویشان گیر کرده و نفسشان را بریده، امروز عرب‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که بدون حفظ هویت ملی در تمام زمینه‌های اقتصادی و آموزشی عملا متضرر شده‌اند. آنها دیر زمانی است که دیگر در هیچ تظاهرات سرتاسری زیر پرچم فارسها شرکت نمیکنند، چون به تجربه دیده‌اند، غرب، شاه فارس را فراری میدهد و خمینی فارس بجایش می‌آيد و باز سر عرب احوازی بی کلاه میماند و اگر اینبار هم رژیم ضداسلامی زیر فشار جنبش همگانی فارس_ محور کنار برود، جریانات دروغین با نام‌های زیبای سکولار دمکرات یا چپ و یا مجاهد و یا رضا پهلوی منفور و یا هر گروه دیگر فارس جای رژیم را خواهد گرفت و باز روز از نو روزی از نو، چپاول ها، ستم ها، دزدی‌ها، کشتارها، زندان‌ها سرجایشان خواهند بود. ملت عرب الاحواز استقلال و سرنوشت خود را پس خواهد گرفت.

طبیعتا بدون شرکت و اتحاد ملت‌های غیرفارس در تظاهرات سرتاسری،حتی خود فارسهای تحت ستم نیز به تنهائی هرگز قادر به تغییر رژیم نخواهند بود و این بن بست و عدم توازن قوا عملا ایران جعلی را بسوی یوگسلاوی شدن سوق میدهد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا