دیدگاه‌ها

خامنه‌ای به جای پرداخت حقوق کارکنان بهداشت، بودجه تروریسم را تامین میکند

وبسایت”ShareAmerica ” وابسته به وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا، اخیرا به بررسی و مقایسه بودجه و هزینه‌های رژیم اشغالگر ایران در تامین مالی گروههای ستیزه جوی و بخش بهداشت و مراقبتهای پزشکی مبارزه با همه گیری ویروس کرونا پرداخته، که در آن چنین نوشته شده است:

علی خامنه‌ای رهبر ایران (اشغالگر)، تأمین مالی ستیزه جویان تروریستی وابسته و نیروهای امنیتی رژیم را بر پرداخت حقوق کارکنان مراقبت های بهداشتی که با همه گیری ویروس کرونا مقابله میکنند، در اولویت قرار داده است.

خامنه‌ای جنایتکار در ماه مارس متعهد شده بود یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کووید 19 برداشت کند، اما براساس گزارش‌های دریافتی از ایران وایر، وزارت بهداشت این جغرافیای سیاسی جعلی فقط 27 درصد از این پول را دریافت کرده و قادر به پرداخت حقوق کارکنان بهداشت و درمان نبود. این گزارشات را سایت ایران وایر به نقل از منابع خبری محلی در ایران (جعلی) گزارش داده است.

از سوی دیگر، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیته بهداشت در پارلمان ایران(جعلی) به منابع خبری محلی گفت، “یک میلیارد دلار از صندوق برداشت شد اما این پول در جای دیگری هزینه شد. دولت باید خود را پاکسازی کند و به خواسته‌های عادلانه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی پاسخ دهد.”
در همین حال، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده اظهار داشت، که خامنه‌ای به افزایش بودجه سپاه تروریستی پاسداران که به گروههای ستیزه جوی تروریستی رژیم در خارج از کشور کمک میکند ادامه میدهد و همچنین از نیروی شبه نظامی بسیج که در طی اعتراضات آبان 1500 نفر بیگناه را کشته و زخمی کردند، حمایت مالی میکند.

بنا به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا، در ماه مارس علی خامنه‌ای بودجه سپاه تروریستی پاسداران را 33 درصد بیشتر از آنچه حسن روحانی درخواست کرده بود، افزایش داد. خامنه‌ای بودجه بسیج(مزدوران) را که از کودکان سرباز برای صادرات تروریسم و سرکوب مخالفت‌های داخلی استفاده میکند، بیش از دو برابر افزایش داد.
پمپئو در بیانیه‌ای که در 8 اکتبر منتشر شد، عنوان نمود: “در حالی که وزارت بهداشت برای محافظت از مردم ایران در برابر شیوع بیماری همه گیر کرونا درخواست حمایت مالی نموده، علی خامنه‌ای(جنایتکار تروریست) بودجه سپاه پاسداران که یک سازمان تروریستی است را به میزان یک سوم افزایش داد و بودجه نیروهای بسیج را که حامی رژیم است و هر روز مردم را به وحشت می اندازد، را نیز دو برابر کرد.

رژیم ایران اشغالگر مدتهاست پولی را که باید هزینه بهبود زندگی مردم نماید، خرج تروریسم کرده است. در ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹، بانک مرکزی ایران اشغالگر چندین میلیارد دلار و یورو از صندوق توسعه ملی را به نیروی قدس سپاه (تروریستی) پاسداران که خشونت را در منطقه ترویج میکند، منتقل کرد.
نقل از: سایت کلمه

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا