دیدگاه‌ها

ماجرای محسن فخری زاده و رسوایی عظیم سپاه تروریستی پاسداران

علایی: ساختار عملیاتی اسرائیل در(جغرافیای سیاسی جعلی) ایران بسیار مجهز و پیشرفته و متکی بر اطلاعات دقیق است

همزمان حسین علایی، از فرماندهان ارشد و پیشین سپاه تروریستی پاسداران، با بیان اینکه ترور محسن فخری‌زاده «هفتمین ترور دانشمندان هسته‌ای» در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران است، طی یادداشتی تاکید کرد: ترور فخری‌زاده توسط اسرائیل بیانگر آن است که همچنان تشکیلات جاسوسی و عملیاتی اسرائیل در ایران(جعلی) فعال است.

علایی افزود که بیش از ده سال است که اسرائیل به طور مرتب در داخل(جغرافیای سیاسی جعلی) ایران عملیات مختلف از جمله ترور دانشمندان را انجام می‌دهد و روش ترور فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، مشخص می‌کند که «ساختار عملیاتی اسرائیل در ایران بسیار مجهز و پیشرفته و متکی بر اطلاعات دقیق» است.

رییس اسبق ستاد فرماندهی سپاه تروریستی پاسداران در یادداشت خود ضمن اشاره به اینکه «اسرائیل تاکنون برای مقابله با برنامه هسته‌ای جمهوری ضداسلامی ایران(اشغالگر) تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی، امنیتی، سایبری، عملیاتی و دیپلماتیک خود را به‌کار گرفته است»، تاکید کرد که «باید احتمال داد که این برنامه ادامه خواهد یافت».

علایی تاکید کرد که صرفنظر از اهداف اسرائیل از انجام این ترورها،باید دید چه ضعفی در ساختار و سازوکارهای دستگاه‌های امنیتی ایران(اشغالگر) وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند فخری‌زاده و پیشبینی محافظ برای آنها، باز هم عملیات اسرائیل براحتی موفق می‌شود.

این فرمانده ارشد و پیشین سپاه تروریستی پاسداران گفت که ترور فخری‌زاده نشان می‌دهد که واکنش‌های عملیاتی و دیپلماتیک ایران(اشغالگر) در برابر این ترورها بازدارنده نبوده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا