دیدگاه‌ها

محسن فخری زاده، مرد مرموز اتمی ایران اشغالگر و یکی از مسببان وضعیت اسف بار فعلی مردم کیست؟

ایران اشغالگر سالهای سال وجود فردی بنام محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) را كاملا مخفي نگاه ميداشت.
هويت او در نوامبر 2003 در يك كنفرانس مطبوعاتي در پاريس افشاء شد.

سازمان سپند ابتدا با نام مركز تحقيقات فيزيك Physics Research Center(PHRC) كار خود را در سايتي بنام “شيان” در منطقه جنگلی لويزان-تهران آغاز كرد.
در ارديبهشت ۱۳۸۲ فعالیت‌های هسته‌ای اين سايت لو رفت و رژيم جمهوری ضداسلامی در نگراني از بازديد کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سرعت آنرا جمع كرد و آنرا در نقاط مختلف پخش نمود! وزارت دفاع سپس شروع به تغييرات جدي در منطقه شيان نمود.

بعد از يكسال در خرداد 1383 بازرسان آژانس به شيان دسترسي پيدا كردند و با صحنه عجيبي روبرو شدند كه حتي خاك محل تا چند متر زيرورو شده بود تا چيزي براي آژانس مشخص نشود!

بعدها در در سال 1387اسم اين مركز به آماد AMAD تغيير كرد. در محلي در خيابان مژده تهران مكان محفي جديدي فعاليتش را شروع كرد.
رژيم ناچار شد تغييراتي در سازماندهي آن بدهد و آنرا تحت عنوان پرديس دانشگاه مالك اشتر (دانشگاه نظامي وزارت دفاع كه مژده در جنب آن قرار دارد) دهد و محسن فخری زاده مهابادی را رئيس اين پرديس و معاون رئيس دانشگاه مالك اشتر معرفی كند در حاليكه تمام فعاليت‌های محسن فخري زاده همچنان با جانشين وزير دفاع مستقيما دنبال ميشد!

رژيم در سال 1389 اين مركز فرماندهي را به يك سازمان در وزارت دفاع ارتقا دادند و بنام سازمان “سپند” «سازمان پژوهشهاي نوين دفاعي » (سپند) يكي از سازمانهاي وزارت دفاع رژيم شد و فخري زاده كه تا آن زمان با جانشين وزير دفاع كارهايش را پيش ميبرد بعنوان يكي از روساي سازمانهاي وزارت دفاع مستقيما به وزير دفاع (كه آن زمان سرتيپ تروریست پاسدار احمد وحيدی بود) وصل شد و در حال حاضر هم كارهايش با شخص وزير دفاع پيش ميبرد.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا