دیدگاه‌ها

سپاه تروریستی پاسداران

نقش سپاه پاسداران و نیز دخالت‌های رژیم در کشورهای دیگر، نمودی از هیمنه باختگی خامنه‌ای فرقه گرای جنایتکار و ارگانهای سرکوبگر او در حکومتی است که شالوده آن را اصل ضدانسانیت ولایت سخیفهٔ فقیه می‌سازد.

این نیروی غارتگر تماماً تروریستی از روز نخست با هدف حفظ ولایت سخیفهٔ فقیه، صدور تروریسم به جهان و علی الخصوص منطقه خاورمیانه و نیز سرکوب مردم و نیروهای انقلابی ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران به‌وجود آمد. اگر فرض بر این باشد که جغرافیایی بنام ایران، واقعی باشد، در آرم آن(سپاه) هیچ نشانی از ایران و ملیت ایرانی یافت نمی‌شود. این نیروی سرکوبگر و سوگلی ولی‌فقیه، اندکی پس از سقوط نظام سلطنتی شاه مقبور با کشتار ملت ترکمن‌صحرا، کردستان، الاحواز العربیه اشغالی سرسپردگی خود را به استبداد نوپای دینی نشان داد.

راه‌اندازی جوخه‌های مرگ و ماشین کشتار علیه نیروهای سیاسی و آزادیخواه و نیز ترور مخالفان سیاسی در داخل و خارج از این جغرافیا از بیلانهای دیگر سپاه تروریستی پاسداران است.
 
جنایت 8 ساله در جنگ تحمیلی علیه عراق، سازمان دادن سلسله عملیات شکست‌خورده در جنگ، بعد از عقب‌نشینی تاکتیکی عراق از جغرافیای سیاسی ایران یکی دیگر از جنایتهایی است که سپاه تروریستی پاسداران به آن اقدام کرد.
اقدام به سلسله عملیات والفجر به‌منظور اشغال خاک عراق با تاکتیک امواج انسانی در جبهه‌های شمالی در کردستان اشغالی عراق تا جبهه‌های جنوبی در فاو تلفات گسترده‌یی را به نفوس ایرانی وارد کرد. در عملیات کربلای۴ طرح عملیاتی پیشاپیش لو رفته بود با اینحال عملیات انجام گرفت و هزاران جوان به کشتن داده شدند.

فرستادن دانش‌آموزان بعنوان «سربازان یک‌بار مصرف» وجه دیگری از جنایت‌های سپاه تروریستی پاسداران است.
نیروی تروریستی قدس از بازوهای سپاه به سرکردگی پاسدار معدوم، قاسم سلیمانی در برافروختن و شعله‌ور ساختن جنگ نیابتی در عراق، لبنان، سوریه و یمن نقش اصلی داشته است. هدف از این نیرو صدور تروریسم به کشورهای همسایه و ایجاد یک عمق استراتژیک تخیلی برای نظام ولایت خون و قتل و فساد فقیه بوده است.
تروریست پاسدار شکاری، این دخالت تروریستی را «حفاظت از مرزهای ایدئولوژیک جمهوری ضداسلامی»! ‌خواند و برای رفع و رجوع آن وارد سفسطه‌گویی شد.
«حاکمیت دینی حاکمیت در واقع سرزمینی نیست عملاً همه ملتها همه مردم را در واقع در برمی‌گیرد ما امروز می‌بینیم از مردم مظلوم یمن دفاع می‌کنیم با همین تفکر از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم با همین تفکر حالا از ملتهای غیرمسلمان از همین سیاه پوستهایی که الآن در آمریکا زیر چکمه‌های ظلم آمریکایی‌ها دارند کشته می‌شوند ما از اینها دفاع می‌کنیم»

قضاوت با شما


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا