جغرافياي ايران جعليجهان

آماده باش نیروهای سپاه تروریستی پاسداران در سوریه

منابع خبری سوری و دیگر منابع مرتبط با گروههای مسلح عراقی اظهار داشتند که نیروهای سپاه تروریستی پاسداران ایران اشغالگر و ستیزه جویان وابسته به آن در سوریه خبرهایی درمورد احتمال افزایش تنش در جبهه “جولان” دریافت کرده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز تصریح کرد، که نیروهای سپاه تروریستی پاسداران با صدور دستوری نیروهای خود و ستیزه جویان محلی وابسته در شهر “المیادین” سوریه و حومه آن و حومه شرقی استان “دیر الزور” را به حالت آماده‌باش درآورده و از آنها خواسته تا آمادگیهای لازم را افزایش دهند. این دستور همچنین تمامی مرخصیهای این افراد را ملغی نموده است.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه در این زمینه افزود، این تصمیم در پی شدت گرفتن حملات هوائی علیه مواضع نیروهای تروریست ایرانی و ستیزه جویان وابسته به آنها در سوریه اتخاذ شده است.

منابع آگاه در امور گروههای مسلح عراقی نیز عنوان کردند، ستیزه جویان گروههای عراقی دستورات مشابهی را دریافت کرده و از آنها خواسته شده تا آماده اجرای اقدامات فوری شوند.

منابع خبری سوری همچنین اظهار داشتند که جوی از عدم استقرار و تنش بر نیروهای نظامی و شبه نظامی رژیم سوریه مستقر در شهر المیادین و شرق دیر الزور حاکم شده است.

فهد الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا