الاحوازدیدگاه‌هاويديوها

احواز العربی اشغالی

احواز العربی اشغالی

دردهایت را به که بگویم ای وطن؟

این فیلم که کاری از جوانان دلیر عبادان است، گوشه‌ای بسیار کوچک اما دردآور از رنج و مصیبت‌های تحمیلی است که اشغالگران پست ایرانی نژادپرست بر ملت و مردم احواز اشغالی وارد کرده‌اند.

دزدان و غارتگران و آدمکشان فاسدی که در راس آنها خامنه‌ای کثیف خونریز و دیگر ایادی جنایتکار رذل او، طلای سیاه و گاز و دیگر منابع این خطه پاک عربی را بنام آن دین کثیف شیعی خودساخته شان می‌دزدند و جیب خود و فرزندان حرام زاده شان را پر می‌کنند و یا صرف ویرانی و کشتار ملت‌های منطقه می‌نمایند.
فرزندان نطفه حرامشان را رهسپار آمریکا و کانادا می‌کنند، تا در دنیای سکس و پول به عیش و نوش بپردازند و خودشان در اینجا دم از آخرت و بهشت می‌زنند و هر کس را که برای حق ناچیز خود اعتراضی کند یا در خیابان میکشند یا در زندان.

آخوندها و مجموعه ایران اشغالگر همان فرزندان خلف بازماندهٔ هلاکوخان و چنگیزخان مغول هستند. اینان ماندند تا غارت کنند و تجاوز و چپاول و ویرانی و کشتار را تکمیل تر کنند.

اما بدبخت تر آن کسانی هستند که می‌دانند اما برخلاف دستور الله و دستورات صریح دینشان، مقابله به مثل نمی‌کنند و نسبت به ظلم و ستم ملایان سکوت و ذلیل بودن را اختیار کرده‌اند.

رضا ابوصفوان الاحوازي (عبدالرضا آل‌کثیر)

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا