الاحوازگزارش ها

اعزام يگانهاى ويژه وابسته به وزارت اطلاعات سپاه به الفلاحيه (شادگان)

خبرگذاري جبهه دمكراتيك مردمي احواز ديشب در ساعت 1:25 بامداد روز يكشنيه، مصادف با 12/2/2017، از اعزام يگانهاي ويژه وابسته به وزارت اطلاعات دشمن در شهر احواز به الفلاحيه خبر داد.

طبق اخبار واصله از مركز خبرى فوق الذكر، وزارت اطلاعات ونيروى انتظامي بعد از به شهادت رسيدن حسن البوغبيش يكي از جوانان مبارز در شهر الفلاحيه كه در دو روز اخير توسط نيروهاي اشغالگر به شهادت رسيد شهر را منطقه نظامي اعلام كردند.

به شهادت رسيدن شهيد حسن آلبوغبيش به دست نيروهاى اشغالگر فارس، باعث شد تا مردم جهت اعتراض به اين اقدام وحشيانه از خود واكنش نشان دهند وبه خيابانها به نشانه اعتراض نزول كنند. اما نيروهاي اطلاعاتى همراه با عناصر وزارت اطلاعات بسوى مردم تيرندازي كردند وهمين امر باعث شد كه جوانان مبارز احواز جهت حمايت از ملت در مقابل وحشيگرى نيروهاى اشغالگر، وارد صحنه شده ودو تن از عناصر وزارت مذكور را كشته وچند تن را مجروح كردند. اين امر باعث شد كه وزارت اطلاعات يگانهاى ويژه را از احواز وجهت كشتار مردم به الفلاحيه اعزام كند.

لازم به ذكر است كه دشمن در طى شش ماه گذشته بيش از چندين تن از جوانان احواز وبدون اخطار قبلى مورد ضرب گلوله قرار داد كه اكثر انها به شهادت وتعدادى از ايشان مجروح شده اند.

12.02.2017

www.ALAHWAZ.com

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا